Η ΥΠΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ!!

hepatia_2

«Στην Υπατία, που στην λάμψη σου, στα λόγια σου, κλίνω γόνυ και υψώνω το βλέμμα μου, προς τον έναστρο ουρανό του πνεύματός σου. Γιατί προς τον ουρανό τοξεύει η πράξη σου, προς τον ουρανό οδηγεί των λόγων σου η ομορφιά, θεϊκή Υπατία. Ω! Συ των πνευματικών επιστημών υπέρλαμπρο αστέρι».
Παλλαδάς

Η Υπατία γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια το  370 μ.Χ. Σπουδαία φιλόσοφος, μαθηματικός κι αστρονόμος, κόρη του μαθηματικού και φιλοσόφου Θέωνος της Αλεξανδρείας. Απ’ τον πατέρα της η Υπατία έλαβε εξαιρετική μόρφωση, την οποία ανέπτυξε σε τέτοιο βαθμό, ώστε τελικά τον ξεπέρασε! Θεωρείται η πρώτη γυναίκα επιστήμονας, που δίδαξε δημόσια υψηλή θετική διανόηση!

Υπήρξε μία μεγάλη νεοπλατωνική φιλόσοφος, που με την πολύπλευρη προσωπικότητά της και την επιστημονική της κατάρτιση, είχε κερδίσει την εκτίμηση και τον σεβασμό του λαού της Αλεξανδρείας. Οι νεοπλατωνικοί φιλόσοφοι ήταν ασκητικοί ακολουθώντας τις αρχές του Πυθαγόρα, που δίδασκε, πως η σοφία επιτυγχάνεται μέσω της αποχής. Η Υπατία τηρούσε πιστά αυτές τις αρχές, χωρίς ν’ απαιτεί ποτέ το ίδιο από τους μαθητές της! Η φήμη της εξαπλώθηκε γρήγορα κι απ’ όλα τα μέρη της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, άρχισαν να έρχονται στην Αλεξάνδρεια για να σπουδάσουν φιλοσοφία.  Η διδασκαλία της ήταν χαρισματική! Η ομορφιά της έτερπε τους οφθαλμούς και τα λόγια της αιχμαλώτιζαν τα ώτα. Μεταξύ των μαθητών της υπήρξαν  πολλοί Χριστιανοί, ένας εκ των οποίων ήταν κι ο Συνέσιος ο Κυρηναίος, που αργότερα έγινε επίσκοπος Πτολεμαίδος. Ο Συνέσιος έγραψε στην Υπατία πολλές επιστολές, που έχουν διατηρηθεί, εκφράζοντας τον θαυμασμό και τον σεβασμό του, για τις διδακτικές κι επιστημονικές ικανότητες της Υπατίας.

Τον 4ο αιώνα οι αυτοκράτορες, με μοναδική εξαίρεση τον Ιουλιανό, προσπάθησαν να επιβάλουν τον Χριστιανισμό, σαν  κυρίαρχη θρησκεία στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Έτσι ήρθαν σε σύγκρουση με τις υπόλοιπες θρησκευτικές και φιλοσοφικές τάσεις που υπήρχαν στο Ρωμαϊκό κράτος. Ο νεοπλατωνισμός δε, αποτελούσε τον μεγαλύτερο εχθρό του Χριστιανισμού. Οι αυτοκράτορες, με μια σειρά διατάξεων άρχισαν να περιορίζουν τις ελευθερίες λατρείας των Εθνικών, να κλείνουν τα ιερά, ν’ απαγορεύουν τις θυσίες και ν’ αρπάζουν τις περιουσίες τους. Προς το τέλος μάλιστα του 4ου αιώνα, οι ναοί άρχισαν να καταστρέφονται κι η Εθνική λατρεία τέθηκε υπό διωγμόν! Τα θύματα του διωγμού ήταν πάρα πολλά!

Το 412 μ.Χ ο Κύριλλος έγινε Επίσκοπος της Αλεξανδρείας. Έπαρχος της Αλεξανδρείας ήταν ο Ορέστης. Ο Κύριλλος κι ο Ορέστης ήταν πολιτικοί ανταγωνιστές. Ο ένας εκπροσωπούσε την εκκλησία κι ο άλλος το κράτος, που πάλευαν για την επικράτηση τους και τον έλεγχο των μαζών. Η Υπατία ήταν φίλη του Ορέστη κι αυτό, μαζί με την προκατάληψη των Χριστιανών, για τις φιλοσοφικές απόψεις της, ήταν αρκετό για να κινήσει την οργή του Κυρίλλου!  Ο Κύριλλος λοιπόν, ο οποίος αργότερα αγιοποιήθηκε για το “ζήλο” του, την κατηγόρησε, πως ασκούσε μαύρη μαγεία! Η κατηγορία για μαύρη   μαγεία, εκείνη την εποχή ήταν μια προσφιλής κι αποτελεσματική μέθοδος εξόντωσης των εχθρών των Χριστιανών!

180px-hypatia_charles_william_mitchell

Το 415, ενώ η Υπατία επέστρεφε στο σπίτι της, από ένα περίπατο, μια ομάδα Χριστιανών Παραβολάνων (ομάδα νεαρών που λειτουργούσαν ως στρατιωτικό σώμα του Πατριάρχη) της επετέθηκε! Την έσυραν στην εκκλησία Καισάρειον κι εκεί ξέσκισαν τα ρούχα της και κομμάτιασαν το σώμα της με όστρακα. Οι τοίχοι της εκκλησίας βάφτηκαν κόκκινοι, απ’ το αθώο αίμα της Υπατίας! Το μένος τους δεν σταμάτησε εκεί! Έσυραν τα κομμάτια της σ’ όλη την πόλη και τα κάψανε στην πυρά έξω από την Αλεξάνδρεια, μαζί με τα γραπτά της, στην θέση Κίναρο.

Ο Ορέστης ζήτησε απ’ τη Ρώμη να ξεκινήσουν έρευνες, για την δολοφονία της Υπατίας. Οι έρευνες αναβλήθηκαν πολλές φορές, γιατί δεν βρέθηκαν μάρτυρες!! Τελικά ο Κύριλλος ισχυρίσθηκε, πως η Υπατία ήταν ζωντανή και ζούσε στην Αθήνα. Μαζί με την Υπατία δολοφονήθηκε κι ο Ελληνικός κλασσικός Πολιτισμός, γιατί η Υπατία ενσάρκωνε το περήφανο πνεύμα του, την ομορφιά του, την λάμψη του! Και ξεκίνησε ο σκοταδισμός του Χριστιανικού Μεσαίωνα.

Η Υπατία έγραψε σχόλια για την Αριθμητική του Διοφάντους, επίσης για τον Αστρονομικό Κανόνα του Πτολεμαίου και για τις Κωνικές Τομές του Απολλώνιου της Πέργας. Κανένα έργο της δεν έχει διασωθεί ολοκληρωμένο!

Ο μαρτυρικός θάνατος της Υπατίας, συμβολίζει τον αργό μαρτυρικό θάνατο του Ελληνικού Πνεύματος στην Ελλάδα του σήμερα, που ο σκοταδισμός κι ο μισελληνισμός κυριαρχούν.  Η θυσία της, φωτεινός φάρος κάθε Ελληνικής Ψυχής ας μας δώσει την δύναμη ν’ αντισταθούμε και να παλέψουμε για να λάμψει ξανά το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΩΣ στην χώρα των Θεών και των Θρύλλων…

A.X.

ΕΛΛΑΣ

Share

Advertisements
This entry was posted in ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

20 Responses to Η ΥΠΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ!!

  1. Ο/Η 'Ελληνας λέει:

    ‘Ολες οι απόψεις είναι σεβαστές, εφόσον δεν περιέχουν αισθήματα μίσους και οργής, αλλιώς τίποτα δε μας διαφοροποιεί από τους πρωταγωνιστές της περιόδου που περιγράφεται παραπάνω! Θα ήθελα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις: 1. Ιστορικό άρθρο χωρίς να αναφέρονται οι πηγές του άρθρου γενικά δεν είναι καλό να βλέπουμε, παρόλο που είναι αναμφισβήτητα τόσο ο ύπαρξη της Υπατίας, όσο και ο θάνατός της 2. H έννοια του χριστιανού την εποχή εκείνη ήταν σχετικά ασαφής (μονοφυσίτες,τριαδικοί,αρειανιστές κ.α.), 3. Η περίοδος χαρακτηρίζεται από μεγάλες κοινωνικές αναταραχές, αποδυνάμωση της ρωμαικής αυτοκρατορίας, μεγάλης κλίμακας μεταναστεύσεις λαών κλπ 4. Η εξουσία ήταν και παραμένει(δυστυχώς) η κινητήρια δύναμη της ιστορίας.
    Υ.Γ.1 Προφανώς πολλή μεγάλη κουβέντα μπορεί να γίνει με αφορμή αυτό το άρθρο.
    Υ.Γ.2 Αν κάποιος συνυπολογίζοντας τις παραπάνω παρατηρήσεις είναι σε θέση να υποδείξει έναν ένοχο για τη δολοφονία της Υπατίας παρακαλώ να απαντήσει…

  2. Ο/Η ellas λέει:

    Aγαπητέ Κώστα

    Εγώ δεν μπορώ να σας δώσω απάντηση για σχόλια άλλων. Η δική μου θέση εκφράζεται μέσα από το συγκεκριμένο κείμενο για την Υπατία. Ελπίζω ο γράφων το σχόλιο να σας απαντήσει.

    Φιλικά

    ΕΛΛΑΣ

  3. Ο/Η Κώστας λέει:

    Καλημέρα σας, τυχαία βρήκα το σάιτ, ψάχνωντας να βρω διάφορες πληροφορίες για την Υπάτια. Και ασφαλώς διάβασα και στα σχόλια που γράψατε. Και έχω κάποιες απορίες. Αν και το τελευταίο σχόλιο έχει γίνει πριν πολυ καιρό…. τέλος πάντων.

    1ον. Μιας και τιμάτε από την εκκλησία η Υπάτια γιατί δεν τιμάτε ως Αγία Υπάτια; Γιατί εώς Αικατερίνη δηλαδη; Μιας και μιλάμε για το ίδιο πρόσωπο;

    2ον. Στις 12 Ιουλίου που γράφει κάποιος πιο πάνω δεν είναι της Αγίας Αικατερίνης αλά στις 25 Νοεμβρίου! Στις 12 Ιουλίου γιορτάζουν οι ονομαζόμενοι Βερόνικος, Βερενίκη, Βερονίκη, Βερόνικα, Βέρα.

    3ον. Το όνομα Υπατία κατά τον Χριστιανισμό είναι ο θηλυκός τύπος του ονόματος Υπάτιος που τιμάτε στις 3 Ιουνίου και έχει να κάνει με τον Αγιο Υπάτιο που ήταν επίσκοπος Γαγγρών στα χρόνια του Μεγ. Κωνσταντίνου. Αυτό και μόνο σε κάνει να απορείς όταν διαβάζεις ότι η Υπάτια τιμάτε στο όνομα της Αγίας Αικατερίνης!

    4ον και τελευταίο γιατί δεν ξέρουμε ότι η Αγία Αικατερίνη είναι η «Αγία» Υπάτια; Δηλαδή γιατί δεν το μαθαίνουμε αυτό πουθενά; μιας και κατά γνώμη κάποιου παραπάνω τιμάτε σαν Αγία; Γιατί τελος πάντων δεν ξέρει δεν μαθαίνει κανείς τόσσα πολλά για την ζωή της Υπάτιας ή για το έργο της, όσα μαθαίνουμε για όλους τους άλλους Αγίους στο σχολείο;

    Καλημέρα.

    ΥΓ. Δυστυχώς ο ηλεκτρονικός λογαριασμός που δίνω είναι προσωρινός! Δεν έχω δικό μου για αυτό! Ξέρω λίγο περίεργο αλά έτσι είναι :) !
    Ελπίζω να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτό!

  4. Ο/Η Galatis λέει:

    Η απόλυτη θρησκεία του Lifestyle έρχεται.. μετανοείται εις αυτό

  5. Ο/Η φλωρα λέει:

    μια τοσο αποτροπαιη πραξη οπως η δολοφονια της υπατιας επιχειρειται να κουκουλωθει γιατι μας δειχνει το πραγματικο προσωπο της θρησκειας που ευνουχιζει αιωνες τωρα την ελληνικη ψυχη
    οτι και να κανουν ομως κοντοζυγωνει ο καιρος της πληρους αφυπνισης γιατι οπως λεει κι ο μεγαλος μας παλαμας
    Η ΑΡΧΑΙΑ ΨΥΧΗ ΖΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΘΕΛΗΤΑ ΚΡΥΜΜΕΝΗ….
    πρεπει λοιπον ολοι μαζι οσοι αισθανομαστε ελληνες να κανουμε οτι μπορουμε ωστε να παψει να κρυβεται και να λαμψει παλι οπως παλια

  6. Ο/Η Νικολας λέει:

    Αν η Υπατια ηταν η αγια αικατερινη, τοτε εγω ειμαι ο Μεγας Αλεξανδρος.

    φτανει πια η παραποιηση της Ιστορια μας,

    Ερχομαστε!!!!!

  7. Ο/Η Γιώργος λέει:

    Η χριστιανική απολογητική των δύο παραπάνω μηνυμάτων, μόνο την αηδία μπορεί να προκαλέσει.

    Ξεδιάντροποι χριστιανοί ταγμένοι απολογητές, Θα βρείτε κι εσείς την θέση σας στην Ιστορία τελικά, μην ανησυχείτε διόλου.

  8. Ο/Η ΣΠΥΡΙΔΩΝ λέει:

    Η αλήθεια για την Υπατία
    ……Οι λόγοι που ο άγιος Κύριλλος κατηγορείται τόσο έντονα και άδικα, είναι το πλούσιο έργο που άφησε πίσω του, εις βάρος των εχθρών της Εκκλησίας. Αναιρώντας το έργο του Ιουλιανού του Παραβάτη, με τίτλο «κατά των Γαλιλαίων» (δηλαδή των Χριστιανών), έγραψε απολογητική αναίρεση με τίτλο: «υπέρ της των Χριστιανών ευαγούς θρησκείας, προς εν αθέοις Ιουλιανόν». Από τα πολλά συγγράμματά του κατά των Νεστοριανών έγραψε τρεις «προσφωνητικούς λόγους περί της ορθής πίστεως εις τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν». Έγραψε και σύντομο διάλογο «περί αγίας τε και ομοουσίου Τριάδος». Από τις ομιλίες του είναι περίφημη η «προς την Αγίαν Μαρίαν» που αποτελεί τον πιο υπέροχο ύμνο της εκκλησιαστικής αρχαιότητας προς τη Θεοτόκο.

    Είχε εχθρούς τους αιρετικούς Νοβατιανούς και Νεστοριανούς, τους Ιουδαίους και τους Ειδωλολάτρες, που όλοι είχαν συμφέρον να τον κακολογήσουν.

    Το ενδιαφέρον όμως της υπόθεσης, είναι κάτι που οι Ειδωλολάτρες το αποκρύπτουν περί της Υπατίας:

    Ο Συνέσιος ο Κυρηναίος (+416), καθηγητής και θαυμαστής της Υπατίας, μέσα από την αλληλογραφία του με την Υπατία άφησε την πληροφορία ότι η νεοπλατωνική φιλόσοφος είχε εκφράσει την επιθυμία της να γίνει Χριστιανή: «ποθώ γαρ Χριστιανή αποθανείν».

    Όχι μόνο λοιπόν δεν υπήρχαν θρησκευτικοί λόγοι του φόνου της Υπατίας, αλλά ο φόνος αυτός εργάσθηκε κατά της Χριστιανικής Εκκλησίας, επειδή η θαυμάσια αυτή γυναίκα, αγαπούσε τον Χριστό και την Εκκλησία Του. Αλλά οι ψευδείς συκοφάντες τού Νεοπαγανισμού, προσπαθούν να παρουσιάσουν την πολιτική αυτή δολοφονία ως θρησκευτική, για να φανούν ως θύματα. Φωνάζει ο κλέφτης αν φοβάται ο νοικοκύρης!

    Γι’ αυτό, επειδή η Υπατία ήταν Χριστιανή προσύλητη, η Εκκλησία σύμφωνα με κάποιες μελέτες, την τιμά ως Χριστιανή, και μάλιστα ως ΑΓΙΑ, επειδή είχε την πρόθεση να βαπτισθεί και δεν πρόλαβε λόγω της δολοφονίας της. Τιμάται με το όνομα: Αγία Αικατερίνη, στις 12 Ιουλίου (Για την ταύτιση Αγίας Αικατερίνης και Υπατίας, δες το βιβλίο της Μ. Dzielska, σσ. 209/210. Πρβλ. R. Richardson, The Starlovers, N.Y. 1967. Επίσης, το βιβλίο «Παγανιστικός Ελληνισμός ή Ελληνορθοδοξία;» π. Γ. Μεταλληνού, Εκδ. Αρμός 2003). Μια ταύτιση όμως, για την οποία δεν είναι όλοι πεπεισμένοι, θεωρώντας ότι η Αγία Αικατερίνη είναι διαφορετικό πρόσωπο, που μαρτύρησε στην ίδια εποχή και περιοχή.
    …. http://agiasma.info/forum/viewtopic.php?f=28&t=1176

  9. Ο/Η ΣΠΥΡΙΔΩΝ λέει:

    ΠΟΙΟΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΝΑΟΥΣ;
    Πρωτοπρ. Κυριακού Τσουρού
    Γραμματέως της Σ. Ε. επί των αιρέσεων

    Πολλά από τα «νεοεθνικά» ρεύματα, που δραστηριοποιούνται και στην Ελλάδα, ισχυρίζονται συχνά, ότι oι χριστιανοί κατέστρεψαν τους ναούς, τα ιερά και τα αγάλματα της αρχαίας ελληνικής θρησκείας, καταστρέφοντας, έτσι, έργα τέχνης και μνημεία πολιτισμού. Για να στηρίξουν αυτό τον ισχυρισμό τους, επιστρατεύουν μεμονωμένα περιστατικά και προβάλλουν περιπτώσεις ακραίας συμπεριφοράς ως την επίσημη γραμμή της Χριστιανικής Εκκλησίας κατά της αρχαίας θρησκείας.
    «Η Ορθοδοξία κατέστρεψε τους ναούς μας», λένε1. Σε ερώτηση: «Τι πρόσφερε η Ορθοδοξία στους Έλληνες;», δίδεται η απάντηση: «Την καταστροφή όλων των ναών, των έργων τέχνης και των βιβλιοθηκών»2. Οι χριστιανοί «έκαψαν όσα βιβλία δεν τους βόλευαν, βεβήλωσαν τα ελληνικά ιερά, κομμάτιασαν τα αγάλματα, γκρέμισαν τους ελληνικούς ναούς, καταλήστεψαν τον εθνικό πληθυσμό»3. Σε συκοφαντικό άρθρο κατά του Χριστιανισμού, υποστηρίζεται για τους χριστιανούς, ότι «Η πρώτη τους κίνηση ήταν να καταστρέφουν τους ναούς και τα αγάλματα των Ελλήνων στερώντας έτσι τον κόσμο από ανεπανάληπτα δημιουργήματα της αρχαίας τέχνης, για να μη μείνει ίχνος από τη «βδελυρή θρησκεία των ειδώλων»»4. Υπήρχε, λένε, ένα κατευθυντήριο «σχέδιο», το οποίο κατηύθυνε τις «χριστιανικές μάζες» ώστε να καταστρέψουν ό,τι ελληνικό. «Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε εμείς οι Έλληνες», γράφουν, «ότι τα ακρωτηριασμένα αγάλματα που θαυμάζουμε σήμερα στα μουσεία, οι ερειπωμένοι ναοί μπροστά στους οποίους εκστασιάζονται οι καλλιτεχνικές φύσεις και οι αρχαιόφιλοι… δεν είναι παρά τα φτωχικά λείψανα τρομερoύ μακελλειoύ που σπάραξε την ελληνική χώρα (και όχι μόνο αυτή) από τον 4ο ως τον 6ο τουλάχιστο αιώνα της χρονολογίας μας»5.

    Συχνά, για να ενοχοποιήσουν το Βυζάντιο, επικαλούνται τις επιδρομές του Αλάριχου κατά της Ελλάδος το 396 μ.Χ. και τις καταστροφές που προξένησε στους αρχαίους ναούς6. Όμως, ένα τέτοιο «επιχείρημα» αποδεικνύεται έωλο, «δείγμα της πιο χονδροειδούς προπαγάνδας ή άγνοιας» εκ μέρους των «νεοεθνικών». Και τούτο διότι, αποκρύπτουν ότι ο Αλάριχος δεν ήταν Βυζαντινός αλλά Γότθος, όπως και oι μοναχοί που τον συνόδευαν στις καταστροφές ήταν αιρετικοί αρειανοί, τους οποίους ο ίδιος ο Θεοδόσιος είχε καταδιώξει ένα χρόνο πρίν7.
    Βεβαίως, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι υπήρξαν, κατά την πορεία της επικράτησης του Χριστιανισμού, και περιπτώσεις ανεξέλεγκτης εκδικητικής συμπεριφοράς των επί αιώνες καταδιωκομένων Χριστιανών κατά των θρησκευτικών συμβόλων των πρώην διωκτών τους. Ή, ακόμη, και αυστηρές αυτοκρατορικές αποφάσεις εναντίον εκπροσώπων της αρχαίας ειδωλολατρικής θρησκείας ή νόμοι που επέβαλλαν το κλείσιμο των ειδωλολατρικών ναών. Ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος ο Β’ υπέγραψε και νόμο με εντολή καταστροφής ναών και ιερών της αρχαίας θρησκείας. Όμως, όλα αυτά, δεν ήταν ούτε μια γενικευμένη τακτική έναντι των αρχαίων ναών, ούτε πολύ περισσότερο η στάση της Εκκλησίας.

    Ο Χριστιανισμός αρχίζει να επικρατεί στα χρόνια του Μ. Κωνσταντίνου. Το ερώτημα, λοιπόν, που τίθεται είναι: από τότε και στο εξής καταστράφηκαν oι αρχαίοι ναοί ή μήπως πολλοί απ’ αυτούς ήταν ήδη κατεστραμένοι ή εγκαταλελειμμένοι; Γιατί, για να μιλήσει κανείς για καταστροφές αρχαίων ναών από τους χριστιανούς προ του Μ. Κωνσταντίνου είναι εξ ολοκλήρου παράλογο.
    Σ’ αυτό το ερώτημα έχουν απαντήσει ειδικοί και εγκρατείς των ιστορικών πραγμάτων επιστήμονες. Εμείς εδώ θα περιοριστούμε να επιστρατεύσουμε κείμενα που προέρχονται από τους ίδιους τους οπαδούς και εκπροσώπους του σύγχρονου πολυθεϊσμού, μέσα από τα οποία αποδεικνύεται περίτρανα, ότι πολλοί ναοί και Ιερά της αρχαίας ελληνικής θρησκείας είχαν υποστεί ολοκληρωτικές καταστροφές και βανδαλισμούς αιώνες πριν την εμφάνιση του Χριστιανισμού.

    Και πρωτίστως, θα επικαλεσθούμε κείμενα επιφανούς εκπροσώπου του «Υπάτου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών», ο οποίος καίτοι τάσσεται μ’ εκείνους που ισχυρίζονται, ότι oι χριστιανοί κατέστρεψαν τα αρχαία μνημεία, εν τούτοις, ομολογεί, καταγράφοντας Ιστορικά γεγονότα, ποια ήταν πράγματι η κατάσταση των αρχαίων ελληνικών Ιερών μερικούς αιώνες πριν ο Χριστιανισμός εδραιωθεί….
    http://agiasma.info/forum/viewtopic.php?f=28&t=1365

  10. Ο/Η Επισκέπτης λέει:

    >Γιατι ολουσ τουσ δολοφονουσ των Ελληνων η Εκκλησια…<

    Δεν είναι δολοφόνοι Ελλήνων, αλλά απλώς μη Χριστιανοί. Ξεχωρίστε επιτέλους την θρησκεία από τον Ελληνισμό.

    Κατά τα άλλα, η Εκκλησία έπρεπε να καθαρίσει το αγιολόγιό της από ονόματα ανθρώπων, των οποίων οι πράξεις μόνο χριστιανικές που δεν είναι.

  11. Ο/Η Επισκέπτης λέει:

    >θα σου πω κάτι και φρόντισε να το καταλάβεις καλά. μην μπερδεύεις την αγάπη για την πατρίδα με τον εθνικισμό. Το πρώτο είναι όμορφο, το δεύτερο είναι έκτρωμα. Φρόντισε να ωριμάσεις το λόγο σου.

    Φρόντισε μάλλον εσύ να μάθεις τι σημαίνει εθνικισμός και μετά δίνε συμβουλές σε άλλους.

  12. Ο/Η νικολαοσ λέει:

    Γιατι ολουσ τουσ δολοφονουσ των Ελληνων η Εκκλησια τουσ ανακηρυσει Αγιουσ ‘η ΜΕΓΑ.

    κυριλλοσ ο αλεγανδρειασ

    Βασιλειος ο ΜΕΓΑΣ και ΑΓΙΟΣ
    (υποκινητιτησ δολοφονιασ του Ιουλιανου)

    Θεοδοσιος ο ΜΕΓΑΣ
    μεγασ ΣΦΑΓΕΑΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ

    κτλ
    ΕΛΕΟΣ
    στο ονομα του χριστου (κλεφτη Ελληνικων στοικων ιδεων) σφαξαμε τουσ ΕΛΛηνεσ και το DNA μας, και τωρα βαφτιζουμε Ελληνεσ τους αλβανους (τουρκο-ισλαμ) και τους ινδουσ.

    για τα γροσια μωρε, για τα γροσσια ξεπουλαμε
    αυτα τα μαρμαρα που ελεγε ο μακρυγιαννης τα καναμε μουσειο,
    το αιμα μας ομως (ομαιμον) νερο, και δεν δινουμε δουλεια στον Ελληνα αλλα στον ξενο,
    για το ΙΚΑ μωρε μην το πληρωσουμε.

    Αλλο φυλετικος προσφυγας, αλλο πολιτικος προσφυγας, και αλλο οικονομικος προσφυγας.

  13. Ο/Η Spiros λέει:

    Vavou,μήπως είσαι λιγάκι υπερβολική;

  14. Ο/Η jim λέει:

    Καθε μορφη βιας απο οπου και αν προερχεται,πρεπει να την καταδικαζουμε.Στο ονομα του χριστου χυθηκε πολλη αιμα.Ο χριστος ηρθε για να φερει ειρηνη στον κοσμο και στις καρδιες μας.Διδαξε για την αγαπη στον εχθρο,για την ειρηνη,την ενοτητα,την αδελφοσυνη,την πραοτητα κλπ.Ολα τα αλλα δεν τα κατανοω…Μαλλον καποιοι δεν συνελαβαν το νοημα του Χριστιανισμου.

  15. Ο/Η ΕΤΕΟΚΛΗΣ λέει:

    ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ….ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ…………..

  16. Ο/Η vavou λέει:

    και για όνομα των θεών, βγάλε τον φασίστα τον Μεταξά απο κει πέρα

  17. Ο/Η vavou λέει:

    (είναι το μοναδικό σου άρθρο στο οποίο καταδέχτηκα να γράψω. γιατί είναι και το πιο όμορφο. τα υπόλοιπα για πέταμα)

  18. Ο/Η vavou λέει:

    θα σου πω κάτι και φρόντισε να το καταλάβεις καλά. μην μπερδεύεις την αγάπη για την πατρίδα με τον εθνικισμό. Το πρώτο είναι όμορφο, το δεύτερο είναι έκτρωμα. Φρόντισε να ωριμάσεις το λόγο σου.

  19. Ο/Η helectra λέει:

    Πιστεύω πως ο κόσμος θα ήταν σαφώς καλύτερος, διότι μέχρι σήμερα ο αρχαίος Ελληνικός κόσμος εκπέμπει την ακτινοβολία του και καθοδηγεί τους λαούς. Γιατί είναι οικουμενικός, πανανθρώπινος, φωτοβόλος, πηγή δημιουργίας κι ανεπανάληπτος. Καλησπέρα Άνεμε!!

  20. Ο/Η Άνεμος λέει:

    Κάθε φορά που ξαναδιαβάζει κανείς την ιστορία της Υπατίας, τα συναισθήματα που προκαλούνται είναι τα ίδια. Όπως και οι αναρωτήσεις. Πως θα ήταν ο κόσμος σήμερα αν δεν είχε διωχθεί το προχριστιανικό πνεύμα; Δυστυχώς δε θα μάθουμε ποτέ.
    Καλημέρα.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.