Η εκπαιδευτική τουρκοποίηση της Θράκης κι ο βίαιος εκτουρκισμός των Πομάκων και των Τσιγγάνων


23/05/2010
SOS προς τον πρωθυπουργό: ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:
Εκπαιδευτική τουρκοποίηση της Θράκης, βίαιος εκτουρκισμός των Πομάκων και των Τσιγγάνων.
Υποβιβασμός της ελληνικής σε δεύτερη γλώσσα.

Δημοσιεύουμε ανοιχτή επιστολή προς την ειδική γραμματέα του υπουργείου Παιδείας, τη γνωστή κυρία Δραγώνα, του αναπληρωτή καθηγητή της Πολυτεχνικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης κ. Γεωργίου Παύλου, χωρίς κανένα σχόλιο. Άλλωστε είναι περιττό αφού ο κ. Παύλου θέτει ευθέως τους κινδύνους που απειλούν τη Θράκη από τις επιλογές και τις αποφάσεις της σημερινής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας.

Το μόνο που θα βάλουμε στον πρόλογο αυτόν είναι η φράση με την οποία κλείνει την επιστολή του, για τον ηθικό και φυσικό αυτουργό της τουρκοποίησης της Θράκης:

«Φθάσαμε να αγωνιζόμαστε να προασπίσουμε τη Θράκη από το ελληνικό υπουργείο Παιδείας, ωσάν να πρόκειται περί ενός υπουργείου ξένου προς την Ελλάδα και τα ελληνικά συμφέροντα».

Ελπίζουμε η κραυγή αγωνίας να διαβεί τις κλειστές πόρτες του Μαξίμου και να φτάσει στο γραφείο του πρωθυπουργού, αλλά και στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μας.

Αξιότιμη κυρία Γραμματεύ,
αγαπητή κυρία συνάδελφε
Θάλεια Δραγώνα
,

…Στις δηλώσεις σας, κατά την πρόσφατη επίσκεψή σας στην Ξάνθη τον Μάρτιο, περί δίγλωσσων νηπιαγωγείων, ναι μεν μιλάτε για χρήση της μητρικής γλώσσας και αυτό είναι προς τιμήν σας, αλλά -και εδώ είναι όλο το πρόβλημα και το ιστορικό σας λάθος με συνέπειες τεράστιες- διευκρινίζετε, εφόσον αυτό ζητηθεί από τα ίδια τα μέλη της μειονότητας.

Δεν είναι δηλαδή αυτονόητη η χρήση της μητρικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία; Γιατί θα πρέπει τα παιδιά στο νηπιαγωγείο να μάθουν μια γλώσσα ξένη της μητρικής τους και όχι μόνον την ελληνική και τη μητρική τους; Δεν είναι αυτονόητο ότι το υπουργείο Παιδείας οφείλει να γνωρίζει τη μητρική γλώσσα κάθε μαθητή και να πράττει δεόντως στην εκπαιδευτική διαδικασία, τη στιγμή που υπάρχει πληθώρα μελετών όπου προσδιορίζεται σαφώς η γλωσσική κατάσταση της μειονότητας; Τι νόημα, λοιπόν, έχει και πού αποσκοπεί η διατύπωσή σας, η οποία καθιστά ζητούμενο το αυτονόητο;

…Με την απόφασή σας αυτή θέτετε, όσον αφορά εκπαιδευτικά ζητήματα στη Θράκη -ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου- για πρώτη φορά τις βάσεις για τη μελλοντική νομιμοποίηση του δημοψηφίσματος ως μέσου έκφρασης των διαφόρων αιτημάτων από πλευράς της μουσουλμανικής κοινωνίας της Θράκης προς την ελληνική Πολιτεία.

Εάν δεν την ακυρώσετε άμεσα, ανοίγετε τον δρόμο για τη σταδιακή και άτυπη διχοτόμηση της Θράκης, αρχής γενομένης από την εκπαίδευση. Ανοίγετε ουσιαστικά τον δρόμο για να φθάσουμε -και ίσως όχι πολύ αργά- στο «δημοψήφισμα» όχι μόνο για τη γλώσσα των νηπιαγωγείων αλλά και για όποια άλλη μορφή απόφασης που θα αφορά στη μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη.

Επιπλέον, φανταστείτε, με τη φιλοσοφία που ακολουθείτε, να αρχίσει το σύνολο των μουσουλμάνων πολιτών στην Ελλάδα να διεκδικεί όσα εσείς σχεδιάζετε στη Θράκη. Τότε θα έχουμε διάλυση και ποιοτική μεταβολή της ιδιοσυστασίας της ελληνικής Πολιτείας. Γι’ αυτό, εάν δεν αλλάξετε άμεσα τη στάση σας αυτή, θα καταστείτε τραγική προσωπικότης για τη μελλοντική ιστορία όχι μόνον της Θράκης αλλά και ολόκληρης της Ελλάδος…

…Κι ενώ όλα αυτά είναι γνωστά, κι ενώ και με δική σας ευθύνη σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν από το 1997 έως σήμερα τρία εθνικά προγράμματα ΕΠΕΑΕΚ του υπουργείου Παιδείας, ύψους μερικών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, και θα μπορούσατε μέσω αυτών να έχετε δώσει πραγματικές λύσεις στο γλωσσικό και εκπαιδευτικό πρόβλημα των μουσουλμάνων της Θράκης, αυτήν τη στιγμή ευρισκόμαστε πιο πίσω και από εκεί που ξεκινήσαμε, ενώ χάθηκε πολύτιμος χρόνος 13 τουλάχιστον ετών.

Κατά την υλοποίηση των ανωτέρω προγραμμάτων υιοθετήσατε με τρόπο αυταρχικό την τουρκική γλώσσα ως τη μία και μοναδική μητρική γλώσσα για όλους τους μουσουλμάνους της Θράκης, ασχέτως εάν αυτοί ήσαν τουρκικής ή μη καταγωγής, παραβιάζοντας κάθε δημοκρατική αρχή και κάθε αρχή διαπολιτισμικής εκπαίδευσης…

Ο τρόπος με τον οποίο υλοποιήσατε τα τρία προηγούμενα εθνικά προγράμματα ήταν στη βάση του εσφαλμένος, διότι δεν αποβλέψατε στη δημιουργία μόνιμων δομών ενισχυτικής διδασκαλίας παράλληλα προς την υπόλοιπη δημόσια εκπαίδευση αλλά εξαντλήσατε το κύριο ενδιαφέρον σας σε σεμινάρια για εκπαιδευτικούς και άλλες περιφερειακές δράσεις…

…Μάλιστα, είτε για να μην αποδειχθούν οι εγγενείς αδυναμίες των προηγούμενων προγραμμάτων που υλοποιήσατε, είτε για να μη χάσετε τον έλεγχο των πραγμάτων από τα χέρια σας, εμποδίσατε κατά το παρελθόν με κάθε τρόπο την ουσιαστική εμπλοκή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε σχέση με τα εν λόγω προγράμματα, θέτοντας όρους στη διοίκηση του πανεπιστημίου για μη συμμετοχή μελών ΔΕΠ που δεν ταυτίζονται με τις απόψεις σας.

Πρόσφατα δε, η πρώην στενή συνεργάτις σας και νυν γενική γραμματέας Περιφέρειας ΑΜΘ κ. Θεοδώρα Κόκλα εν ονόματι του δικού σας προγράμματος αρνήθηκε να υπογράψει την υλοποίηση στη Θράκη ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού και διαπολιτισμικού προγράμματος πανελλαδικής εμβέλειας, από το οποίο τελικώς εξαιρέθηκε ολόκληρη η Θράκη…

…Έτσι, σε σειρά πολύ σοβαρών λαθών και παραλείψεων του παρελθόντος, έρχεστε τώρα και προσθέτετε το μέγιστο σφάλμα, την εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία της Θράκης, στα οποία φιλοξενούνται παιδιά μουσουλμάνων προσχολικής ηλικίας, αλλά και στα υπόλοιπα δημόσια σχολεία της Θράκης, συμβάλλοντας στην εκπαιδευτική τουρκοποίηση ολόκληρης της μουσουλμανικής κοινότητας. Με τον τρόπο αυτόν ενισχύετε ακούσια έναν σύγχρονου τύπου και χαρακτήρα εκπαιδευτικό γενιτσαρισμό και δημιουργείτε όρους βαθμιαίας διχοτόμησης της Θράκης.

Αγαπητή κυρία Δραγώνα, είμαι πεπεισμένος ότι μέχρι σήμερα αποτύχατε να δώσετε λύσεις στα καίρια προβλήματα της μειονοτικής εκπαίδευσης στη Θράκη. Πέραν δε αυτού:

• Παραβιάσατε και παραβιάζετε βασικές δημοκρατικές, παιδαγωγικές και διαπολιτισμικές αρχές, εγκλωβίζοντας την ελληνική Πολιτεία και ιδιαίτερα την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό σε έναν νέο αδιέξοδο και μη αντιστρεπτό δρόμο που αργά ή γρήγορα θα καταλήξει σε καταστροφικές για τη Θράκη και την Ελλάδα συνέπειες.

• Ενθαρρύνατε και ενθαρρύνετε την ανάπτυξη ενός ανθελληνικού και αντιευρωπαϊκού τουρκικού εθνικισμού ή σωβινισμού και επεκτατισμού στη Θράκη και αποδυναμώσατε τη γνήσια ελληνοτουρκική φιλία μεταξύ των δύο λαών…

• Στη Θράκη έχετε δημιουργήσει συνθήκες μονοπωλίου στα εκπαιδευτικά πράγματα, αποκλείοντας από τα θέματα εκπαίδευσης, ανάπτυξης, κοινωνικής και πολιτιστικής στήριξης της μουσουλμανικής μειονότητας και άλλων ευπαθών κοινωνικών ομάδων, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που δεν ευθυγραμμίζονται με τις δικές σας ιδεολογικές επιλογές και προκαταλήψεις.

Για τους λόγους αυτούς, με κάθε σεβασμό στο πρόσωπό σας και στην ιδιότητά σας είμεθα υποχρεωμένοι να σας ζητήσουμε να σταματήσετε αμέσως κάθε ενέργεια που αποδυναμώνει τη λειτουργία του ελληνικού κράτους στη Θράκη και εγκλωβίζει το υπουργείο Παιδείας, την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό.

Ύστερα από αυτά, είμαστε υποχρεωμένοι ως έλληνες πολίτες αλλά και ως επιστήμονες, γνωρίζοντες από κάθε άποψη και σε βάθος τα θέματα της Θράκης, να ζητήσουμε από την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό της χώρας, Γιώργο Α. Παπανδρέου, αλλά και ολόκληρο τον πολιτικό κόσμο και την ελληνική κοινωνία να προστατεύσουν τη Θράκη από ενέργειες που θα στοιχίσουν ακριβά και θα οδηγήσουν σε μη αντιστρεπτά φαινόμενα.

Επιπλέον, με την επιστολή μας αυτή επιχειρούμε να προστατεύσουμε τον πρωθυπουργό και την κυβέρνησή του από ένα ιστορικό ατόπημα δίχως προηγούμενο. Διότι, εάν υλοποιηθούν όλα όσα επισημαίνονται ως σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας, θα δημιουργηθεί πλέον ένα μη αντιστρέψιμο κεκτημένο που θα ζημιώσει τα μέγιστα τη Θράκη και την Ελλάδα. Είναι αδιανόητο η ελληνική Πολιτεία να γίνεται η ίδια καταλύτης αυτοκατάργησής της στη Θράκη.

Το δε θέμα της Θράκης είναι σε άμεση συνάφεια με αυτό του ανατολικού Αιγαίου και με ολόκληρο το ζήτημα εθνικής ασφάλειας της χώρας μας και με το αδιαπραγμάτευτο της εθνικής κυριαρχίας και εδαφικής ακεραιότητας της Ελλάδος.

Κλείνοντας την επιστολή αυτή, ευρισκόμαστε προ μεγάλης εκπλήξεως και απορίας, διότι φθάσαμε να αγωνιζόμαστε να προασπίσουμε τη Θράκη από το ελληνικό υπουργείο Παιδείας, ωσάν να πρόκειται περί ενός υπουργείου ξένου προς την Ελλάδα και τα ελληνικά συμφέροντα.

Με ιδιαίτερη τιμή και φιλία,
Γεώργιος Π. Παύλος
Αναπληρωτής καθηγητής
Πολυτεχνικής Σχολής
Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης

Πηγή: Το παρόν

Διαβάστε επίσης

Ξάνθη: Φιέστα ψευτομουφτήδων με τις ευλογίες αιρετών

Οι Έλληνες Πομάκοι

Θέμα μειονότητας σε Κω και Ρόδο με τη βοήθεια Ελληνοκύπριου βουλευτή!

Η “αριστερή παρέκκλιση” στο γλωσσικό ζήτημα και οι θανάσιμες συνέπειές της.

Ο Ερντογάν… εκτουρκίζει τη Θράκη!

Η Θράκη δεν είναι βιλαέτι κανενός.

OI ΠΟΜΑΚΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Τουρκική οικονομική διείσδυση στην Θράκη.

«ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΟΥΡΚΟΥΣ»!

Ο τουρκικός Στρατός επισπεύδει την κατασκευή γεφυρών και πορθμείων στον Έβρο!

Πρωτοβουλία πολιτών για την απομάκρυνση του Τουρκικού Προξενείου από την Κομοτηνή

Αυτοί είναι οι Τούρκοι….

H Αυστραλία ζήτησε από τους μουσουλμάνους να εγκαταλείψουν τη χώρα

Στην Ακαδημία η πρόκληση της Δραγώνα ότι «Δεν είμαστε Έλληνες»!

Θάλεια Δραγώνα: Το εθνοκεντρικό σχολείο, είναι σχολείο απομονωτισμού….

Χαρά Νικολοπούλου: Στο στόχαστρο των Τουρκοφρόνων της Θράκης

Απίστευτα κηρύγματα τουρκισμού στη Θράκη με την πλήρη συνενοχή του τοπικού πολιτικού κόσμου!

Το Πολεμικό Ναυτικό παραχωρεί έκταση για το τζαμί και το νεκροταφείο των μουσουλμάνων στην Αθήνα!

Το τρίτο κύμα του νεο-οθωμανισμού

Nα φοβάσθε τους Εθνικιστές….

ΕΛΛΑΣ

Share

This entry was posted in ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΕΛΛΑΔΑ, ΕΛΛΑΣ, ΘΡΑΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.