Μετά τα ταξί, πλήρες άνοιγμα και στα φορτηγά!

Την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος και των φορτηγών μαζί με τα ταξί προανήγγειλε η κυβέρνηση στο πλαίσιο του πυρετού μεταρρυθμίσεων που την έχει καταλάβει.

Με τη Βουλή αποκλεισμένη από τους ιδιοκτήτες ταξί, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Ραγκούσης ενημέρωσε χθες το αρμόδιο ΚΤΕ του ΠαΣοΚ για τις προθέσεις του: «Σας ενημερώνω ότι σ’ αυτό το νομοσχέδιο θα υπάρχουν εκτός από τα ταξί και διατάξεις που αφορούν τα φορτηγά. Το άνοιγμα θα είναι πλήρες, ολοκληρωμένο, άμεσο και με κανόνες που δεν θα επιτρέπουν τη δημιουργία καρτέλ» τόνισε ο κ. Ραγκούσης, ο οποίος χρησιμοποιώντας αυστηρούς τόνους προειδοποίησε πως «δεν υπάρχει περιθώριο να κάνουμε άλλες εξαιρέσεις, η Ελλάδα των εξαιρέσεων μας έφερε ως εδώ».

Προειδοποίησε ότι «όποιος δώσει αφορμή, πρόσχημα» στις δυνάμεις που ποντάρουν στη χρεοκοπία της χώρας «αναλαμβάνει ιστορικές, όχι μόνο πολιτικές ευθύνες» και σημείωσε σε δραματικούς τόνους: «Είναι σαφές ότι η χώρα βρίσκεται σε οριακό σημείο. Δεν μας επιτρέπεται να τους κάνουμε το χατίρι». Υπενθύμισε ότι τα τελευταία 24ωρα, «πιστοποιείται μία πολύ σημαντική μεταβολή» και κάλεσε τους βουλευτές να αντιληφθούν «ότι η κατάσταση έχει αλλάξει και πλέον διεθνώς υπάρχει μηδενική ανοχή, όπως μηδενικά είναι και τα περιθώρια που έχει η χώρα μας, η κυβέρνηση, να μην αντιδράσει άμεσα».

Προειδοποίησε ότι «είναι η ώρα μηδέν για την πατρίδα» και επιτέθηκε για μία ακόμη φορά σε παλαιοκομματικού τύπου πρακτικές. «Η Ελλάδα που άλλα λέει, άλλα εννοεί και άλλα κάνει στο τέλος – πάγια πρακτική της σκοτεινής πλευράς της μεταπολίτευσης – δεν έχει καμία ανοχή από κανένα, ούτε από τους εταίρους ούτε από τους πολίτες. Δεν μιλάμε πια για κρισιμότητα ούτε της περιόδου, ούτε της εποχής. Πλέον μιλάμε για κρίσιμες στιγμές» είπε με έμφαση ο κ. Ραγκούσης.

Ο υπουργός εξήγησε τη στάση του λέγοντας πως «ειδικά μετά τα προχθεσινά μέτρα, την ώρα που λαμβάνουμε τόσο δύσκολα μέτρα για τον ελληνικό λαό, θα ήταν τουλάχιστον ανήθικο και άδικο η κυβέρνηση να συναλλάσσεται με συντεχνίες προκειμένου να διατηρήσουν άδικα προνόμια». Και σημείωσε απευθυνόμενος στους βουλευτές: «Δεν νομίζω ότι αντέχει κανείς να βγει και να πει στους Έλληνες ότι θα κάνουμε χάρη σε μία συντεχνία τη στιγμή που ζητάμε από όλους να δώσουν από αυτά που δεν περισσεύουν». Παραδέχθηκε ότι υπήρξαν καθυστερήσεις, αλλά «δεν είναι ώρα για κριτική», αλλά είναι η ώρα «να κάνουμε πράξη τις μεταρρυθμίσεις, όπως το χτύπημα της μαύρης αγοράς αδειών».

Υποστήριξε ότι μόνο την τελευταία 10ετία έχουν αλλάξει χέρια 35.000 άδειες και υπολογίζεται ότι έχουν πραγματοποιηθεί αφορολόγητες συναλλαγές 5 δισ. ευρώ.

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

Αρκετοί βουλευτές άσκησαν κριτική στο ν/σ Ραγκούση λέγοντας «ναι στην απελευθέρωση, όχι στην εξόντωση» ζητώντας να μπει ένα σύνθετο επιστημονικό κριτήριο (πληθυσμιακό, περιβαλλοντικό κ.ά.) ώστε να μπορούν να μεταβιβάσουν τις άδειες στα παιδιά τους. Η κυρία Βάσω Παπανδρέου εξαπέλυσε και πάλι επίθεση κατά του υπουργού Υποδομών. «Δεν κάνεις διάλογο με τους ταξιτζήδες και δεν μπορούμε να έρθουμε στη Βουλή» είπε χαρακτηριστικά προσθέτοντας: «Δεν είναι κατάσταση να είμαστε πολιορκημένοι. Να μπουν πληθυσμιακά κριτήρια. Η άδεια ή θα μεταβιβάζεται σε όλα τα επαγγέλματα ή σε κανένα».

«Βρες κάτι να πεις εναντίον του Λυμπερόπουλου που απειλεί τη ζωή μας» απάντησε ο κ. Ραγκούσης. Διευκρίνισε ότι οι άδειες θα δίνονται με αντικειμενικά κριτήρια και πρόσθεσε: «Πέρασαν οι εποχές, Βάσω, που οι υπουργοί έκαναν ρουσφέτια!». Ο υπουργός Υποδομών εξαπέλυσε επίσης επίθεση κατά της κυρίας Τόνιας Αντωνίου εγκαλώντας την γιατί όταν πήγε στο συνέδριο των ταξιτζήδων, δεν καταδίκασε τα έκτροπα που έκαναν το καλοκαίρι. Η κυρία Μιλένα Αποστολάκη τόνισε πως η τρόικα «δεν παρακολουθεί την ΚΟ του ΠαΣοΚ, αλλά «την κυβέρνηση που δεν έχει συνέχεια και συνέπεια στην πολιτική της». Ο κ. Ανδρέας Μακρυπίδης παραδέχθηκε ότι μιλούν όλοι υπό την πίεση των ιδιοκτητών ταξί.

Ο κ. Νίκος Σαλαγιάννης έθεσε θέμα πληθυσμιακών και επιστημονικών κριτηρίων για το άνοιγμα των ταξί. Ο κ. Νάσος Αλευράς σημείωσε ότι «θα μπορούσε να συνεδριάσει το ΚτΕ χωρίς ταξί και αγανακτισμένους, αν προεκλογικά λέγαμε την αλήθεια». Ενώ ο κ. Δ. Κουσελάς διερωτήθηκε «υπέρ ποίου γίνεται η απελευθέρωση: Υπέρ των ανέργων και των νέων ή υπέρ των εταιρειών;».

Από την άλλη ο κ. Σπύρος Βούγιας ήταν υποστηρικτικός λέγοντας πως το ν/σ αναβαθμίζει τη λειτουργία των ταξί και τις υπηρεσίες στον πολίτη. Ο κ. Θαν. Οικονόμου έθεσε το ερώτημα: «Είμαστε με τις αλλαγές ή είμαστε εκπρόσωποι του Λυμπερόπουλου και υποκύπτουμε στους εκβιασμούς τους, όπως ορισμένοι εδώ μέσα που μέσα από »τεχνικές απόψεις» υπηρετούν τον Λυμπερόπουλο». Ο κ. Σ. Κεδίκογλου τόνισε πως «χρειαζόμαστε ρήξεις και μεγάλες ανατροπές χωρίς καθυστερήσεις». O κ. Γ. Ντόλιος τόνισε πως «δεν μπορούμε γενικά αλλά και ειδικά σήμερα να στείλουμε μήνυμα μη απελευθέρωσης, μη μεταρρύθμισης». [Άγγελος Μόσχοβας, Κέρδος]

Διαβάστε επίσης

Οι πολιτικοί της χρεοκοπίας

Ανοίγουν (ξανά) τα… ανοικτά επαγγέλματα

Με ένα απλό αίτημα στην Περιφέρεια και χαμηλό παράβολο, η άδεια ταξί

ΕΛΛΑΣ

Share

This entry was posted in ΕΛΛΑΔΑ, ΕΛΛΑΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to Μετά τα ταξί, πλήρες άνοιγμα και στα φορτηγά!

  1. Ο/Η mout λέει:

    εμπρος τα ταξι κ τα φορτηγα απεργια διαρκειας να μην υπαρχουν βενζινες οπως περσυ να αποσυρσει ο νομος

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.