Τι θέλει να πει ο σύντροφος Γιαβρόγλου, στην «μάζα»;

Γράφειο ο Κων/νος Σπ. Δρακάτος

Αντιπάθησα τις Μ-Λ θεωρίες, όταν κατάλαβα, διαβάζοντας κείμενα και των δύο, πόσο υποτιμούσαν την νοημοσύνη των ανθρώπων της εργατικής τάξης, ώστε να τους αποκαλούν απαξιωτικά «μάζα», δηλαδή ένα σύνολο ομογενοποιημένων άβουλων έμβιων όντων, με ανθρώπινα χαρακτηριστικά. O σ. Γιαβρόγλου είναι ΤΟ παράδειγμα αυτής της αντίληψης.

Ως υπουργός Παιδείας ο σ. Γιαβρόγλου, αποφάσισε, λέει, να διορθώσει τα κακώς κείμενα από συστάσεως του νέου Ελληνικού κράτους, στον χώρο της εκπαίδευσης, που δεν την άφηναν να «προοδεύσει», σύμφωνα με την Αριστερή έννοια του όρου, φυσικά.

Σκέφτηκε λοιπόν, αυτό το διαμάντι της «Αριστερής διανόησης», να αρχίσει τις «μεταρρυθμίσεις», από τα δύο κύρια και βασικά προβλήματα της εκπαίδευσης: την πρωινή προσευχή και την τελετή έπαρσης της σημαίας, στα σχολεία. Ό,τι χειρότερο δηλαδή, που κρατούσε τα παιδιά μας στις τελευταίες θέσεις, διεθνώς, της πνευματικής και μορφωτικής τους ανάπτυξης.

Η αντίδραση των οπαδών «…του νεοφιλελευθερισμού, που δεν θέλουν τους ακαδημαϊκούς κανόνες, επειδή ομνύουν στην αυτορρύθμιση» (όπως είπε ο υπουργός και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε… εγώ πάντως δεν κατάλαβα τι σημαίνει «ομνύουν στην αυτορρύθμιση»… ), δεν άργησε να έρθει, όπως ήταν αναμενόμενο. Μέχρι, ότι δεν είχε υπηρετήσει στον Ελληνικό στρατό, εξαγοράζοντας την θητεία του, κάνοντας χρήση χουντικού νόμου, του είπαν.

Και βέβαια, ο υπουργός, που τον έπνιγε το δίκιο, αντέδρασε. Εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία θαυμάζει κανείς την σαφήνεια των σκέψεών (;) και των νοημάτων (;) της, καθώς και την καλλιέπεια (;) της Ελληνικής γλώσσας, όλα αντίστοιχα προς έναν καθηγητή πανεπιστημίου και ανάλογα, βέβαια, προς αυτούς, την «μάζα» δηλαδή, που απευθύνεται.

Ψύχραιμος και απτόητος, στο πνεύμα του «και ποιος θα καταλάβει», δήλωσε, σχετικά με την σημαία στα σχολεία, ότι στον τύπο γράφονται πράγματα που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματιοκότητα και ότι “Σημαία προφανώς θα έχουμε στα σχολεία. Θα είναι μάλιστα υψωμένες στη διάρκεια όλης της χρονιάς”. Θέλει να πει (σε ποιον, άραγε;) ο σ. καθηγητής Πανεπιστημίου, ότι είναι το ίδιο πράμα, δηλαδή έχει την ίδια παιδαγωγική και συναισθηματική σημασία για το παιδί, η έπαρση της σημαία, κάθε πρωί, με το να είναι μονίμως αναρτημένη στον ιστό!

Τι λες λοιπόν, πονηρέ σύντροφε καθηγητή; Είναι το ίδιο; Γιατί σίγουρα ξέρεις, αλλιώς τι σόι καθηγητής πανεπιστημίου είσαι, ότι, εκ φύσεως, η συνεχώς επαναλαμβανόμενη νεκρή εικόνα, στο καθημερινό μας περιβάλλον, όπως π.χ. η πόρτα και τα παράθυρα του σχολείου, μια κεραία της τηλεόρασης στην ταράτσα κ.α., μετά από λίγο καιρό, παύουν να είναι αξιοθέατα, με αποτέλεσμα το μάτι, σχεδόν, να μην τα βλέπει. Αντιθέτως, η συμμετοχή σε μια τελετή, όπως η έπαρση της σημαίας, έχει άλλο αποτέλεσμα στην ψυχή του παιδιού. Αυτό ακριβώς που εσύ θέλεις να αποφύγεις με τις πονηριές σου, να αποκτήσει δηλαδή το παιδί, εθνική συνείδηση. Αριστερές κουτοπονηριές…

Στην συνέχεια και στο ερώτημα σχετικά με τον χουντικό νόμο που έκανες χρήση (κορόιδο είσουνα), προκειμένου να αποφύγεις την στράτευση, όταν απέκτησες την Ελληνική υπηκοότητα, απάντησες, με το “θάρρος αριστερού αγωνιστή”, ότι ήταν «προσωπική μου επιλογή», και μπορεί να μην είπες ευθέως και για ευνόητους λόγους, » και σ’ όποιον αρέσει», αλλά αυτό εννοούσες λέγοντας “ο καθένας ας το κρίνει”. Τι σημαίνει όμως “προσωπική επιλογή”, σύντροφε; Εγώ, πάντως, κατάλαβα ότι το ζύγισες το πράμα, είπες, χούντα-ξεχούντα, γιατί να χάσω δυο χρονάκια στον στρατό και να μην τα εκμεταλλευτώ για να πάρω και το διδακτορικό, ώστε επιστρέφοντας στην “πατρίδα” να έχω προβάδισμα, δύο χρόνων, στην διεκδίκηση καθηγητικής έδρας σε κάποιο Πανεπιστήμιο, έναντι των άλλων νέων που τα έχασαν υπηρετώντας την πατρίδα, σαν κορόιδα, όπως και έγινε! Και όχι μόνο αυτό αλλά έγινες και υπουργός και μάλιστα Παιδείας. Είδες πως… δικαιώνεται ο αγώνας;

Μετά μίλησες και για απόπειρα “δολοφονίας χαρακτήρος”, αυθάδη σ. Γιαβρόγλου. Άλλο και τούτο! Μα, όταν εσύ ο ίδιος λές ότι “ήταν προσωπική μου απόφαση, ο καθένας ας την κρίνει. Αν ήταν ηθικό, είναι μια προσωπική απόφαση. Δεν θέλω να πω τίποτα παραπάνω. Είναι ένας τρόπος για αυτό που λέμε «δολοφονία χαρακτήρων», συνηθίζεται σε αντιπολιτευτικά έντυπα και κόμματα. Θεωρείται ένα «σκανδαλάκι», για ποια δολοφονία μιλάς; Μην το πάμε τώρα και στις κακές γλώσσες που σε ζηλεύουνε και λένε ότι λένε. Εγώ, απλά, το λέω “αποκάλυψη χαρακτήρος”. Ε’, τα ‘θελες και τα ‘παθές, σύντροφε.
Δεν σ’ έβαλε κανείς με το ζόρι να πεις ότι όλη αυτή η βαβούρα “… έγινε μετά την ψήφιση ενός νόμου που επαναφέρει τους ακαδημαϊκούς κανόνες στα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Οι οπαδοί του νεοφιλελευθερισμού δεν θέλουν τους ακαδημαϊκούς κανόνες, επειδή ομνύουν στην αυτορύθμιση. Είδαμε, όμως, ποιο ήταν το αποτέλεσμα”.

Τελικά, φαίνεται ότι εσένα και τους άλλους Μ-Λ ομοίους σου, δεν σας δίδαξε τίποτα ο 20ος αιώνας. Πρέπει όμως να καταλάβετε ότι η «μάζα» είναι αληθινοί άνθρωποι και όχι απολιθωμένο δάσος; Πηγή

Advertisements
This entry was posted in ΕΛΛΑΔΑ, ΕΛΛΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s