Οἱ δολοφόνοι δέν εἶναι «στάρ»

Εφημερίς Εστία

Ἔγκλημα ἡ μετατροπή τοῦ πιλότου σέ «σελέμπριτυ» μέ φωτογραφίες ἀπό τό «VIP» κελί του στόν Κορυδαλλό – «Σκουπίδια» αὐτές οἱ ἀποκλειστικότητες.

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΣ ἀπολογούμεθα γιά τήν χρήση τοῦ ξενόγλωσσου ὅρου “celebrity” στό σημερινό πρωτοσέλιδο ἄρθρο τῆς «Ἑστίας» μας. Ἀλλά καί αὐτό στό ὁποῖο παραπέμπει ἡ συγκεκριμένη λέξις, εἶναι εἰσαγόμενο: ἡ μετατροπή τοῦ ἀσήμαντου σέ σημαντικό. Ἡ αξιοποίησις καί μετατροπή πτυχῶν τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς ἀναγνωρίσιμων προσώπων μέ ἐλάχιστη προσφορά στόν δημόσιο βίο σέ μεῖζον γεγονός. Ἡ ἐκμετάλλευσις φωτογραφιῶν καί βίντεο κλειδαρότρυπας σέ πληροφορίες ἄξιες λόγου πρός τέρψιν τοῦ φιλοθεάμονος κοινοῦ. Νέα ἤθη φαίνεται νά ἐπικρατοῦν στόν ἑλληνικό δημόσιο βίο: ἡ τακτική αὐτή φαίνεται πλέον νά υἱοθετεῖται ἀπό τά ΜΜΕ καί γιά τούς ἐγκληματίες τοῦ κοινοῦ ποινικοῦ δικαίου. Ὄχι μόνο γιά τούς ἄχρωμους στάρ τῆς ἑλληνικῆς τηλεοράσεως πού ἐπεκράτησε νά ὀνομάζονται «σελέμπριτυ» ἐκ τῆς ἄγγλικής λέξεως “celebrity” πού σημαίνει «διασημότης» ἤ ἐναλλακτικῶς «διάσημη προσωπικότης». Γιά τούς ὁποίους τό κοινό καλεῖται νά ἐνημερώνεται γιά κάθε πτυχῆς τῆς ζωῆς τους: Ποῦ δειπνοῦν, πῶς ντύνονται, τί αὐτοκίνητο ἔχουν, ποῦ πᾶνε διακοπές, ποῦ ἐργάζονται, πόσα εἶναι τά μέλη τῆς οἰκογενείας τους, ποιά ἦταν ἡ τελευταία φορά πού βγῆκαν βόλτα στό κέντρο τῆς Κηφισιᾶς μετακινώντας τό καρότσι μέ τό μωρό τους κ.λπ. Ἡ τακτική αὐτή φαίνεται νά υἱοθετεῖται πλήρως γιά τούς δολοφόνους τοῦ κοινοῦ ποινικοῦ δικαίου, οἱ ὁποῖοι δολοφονοῦν τίς συζύγους τους μπροστά στά ἀθῶα μάτια τοῦ νεογέννητου τέκνου τους.

Νέα ἤθη ἐπικρατοῦν στήν πατρίδα μας, λοιπόν! Ἔκπληκτοι οἱ τηλεθεατές μεγάλου τηλεοπτικοῦ σταθμοῦ ὁ ὁποῖος ἐκπέμπει ἀπό δημόσια συχνότητα ὑπεχρεώθησαν νά παρακολουθήσουν τό Σάββατο ρεπορτάζ πού περιεῖχε βίντεο ἀπό τόν προαυλισμό τοῦ «σελέμπριτυ» πλέον πιλότου Μπάμπη στόν Κορυδαλλό. Μεῖζον τό γεγονός! Ἔκπληκτοι οἱ τηλεθεατές ὑπεχρεώθησαν νά καθηλωθοῦν εἰς τούς δέκτες των γιά νά μήν χάσουν τήν μεγάλη ἀποκλειστικότητα: εἰκόνες ἀπό τό ἐσωτερικό στό καί ἀποκληθέν «VIP» κελί τοῦ συζυγοκτόνου τῶν Γλυκῶν Νερῶν στόν Κορυδαλλό: εἶδαν τήν καφετιέρα πού παρασκευάζει ἄνετος τόν φρέντο καπουτσίνο του γιά νά ἀναστοχάζεται κάθε πρωί τά «ἔργα» του –ἄφησε τό παιδί του ὀρφανό ἀπό μητέρα– εἶδαν τήν ἄσπρη πλαστική καρέκλα πού κάθεται κανείς στά πανηγύρια καί μπορεῖ νά ἀγοράσει στίς λαϊκές ἀπό συμπαθέστατους ἀθιγγάνους, εἶδαν κάτι στόν τοῖχο πού προσομοιάζει μέ πίνακα ζωγραφικῆς, εἶδαν τήν πριβέ τουαλέττα γιά τόν ἴδιο καί γιά τούς κατάδικους ναρκωτικῶν, μέ τούς ὁποίους μοιράζεται τό κελί, εἶδαν τά πλαστικά μπουκάλια μέ τό ἐμφιαλωμένο νερό. Στιγμές μοναδικές στήν τηλεοπτική μας ἱστορία! Ντοκουμέντα συγκλονιστικά! Ὅλα αὐτά ἀπέκτησαν εἰδησεογραφική ἀξία ἀπό τήν στιγμή πού κατέφθασε στό συγκεκριμένο κελί τοῦ Κορυδαλλοῦ ὁ συγκεκριμένος «γόης» δολοφόνος καί ἐκρίθησαν ἄξια μεταδόσεως ἀπό τηλεοπτικούς σταθμούς καί βεβαίως ἀπό τό ἀδηφάγο διαδίκτυο.

Τό διαδίκτυο, πού διερωτᾶται καθημερινῶς: τί νά κάνει ἡ διασημότης Μπάμπης σήμερα; Πῶς ξύπνησε; Τί ὄνειρο εἶδε; Τί σχέδια γιά τό αὔριο ἔχει; Ποῦ θά δώσει τήν πρώτη μεγάλη του συνέντευξη; Ἐνῶ τό κανονικό θά ἦταν νά διερωτᾶται: Ποῦ εὑρίσκεται ἡ Καρολάιν σήμερα; Ποιός θά μεγαλώσει τό παιδί της; Πῶς πενθεῖ ἡ οἰκογένειά της; Δυστυχῶς, πρίν ἀπό τίς εἰκόνες καί τά πλάνα μέσω ἀπό τό κελί τοῦ συζυγοκτόνου, εἶχαν προηγηθεῖ καί ἄλλα νοσηρά φαινόμενα παρακμῆς πού ἔτειναν στήν ἐξιδανίκευση τοῦ δολοφόνου καί στόν καθαγιασμό του ἀπό τήν τηλεοπτική κολυμβήθρα τοῦ Σιλωάμ. Προηγήθηκε ἔμπειρη συνάδελφος, ἡ ὁποία ὑπεστήριξε ὅτι «ὁ Μπάμπης δέν εἶναι γιά τά αἵματα». Μάλιστα! Ἠκολούθησε ψυχολόγος, ἡ ὁποία τόν χαρακτήρισε «γοητευτική προσωπικότητα». Ὡραιότατα! Στά ἴχνη της καί συγγραφεύς τῆς ἀνάλαφρης ρόζ λογοτεχνίας τοῦ θέρους, ἡ ὁποία δικαιολόγησε τόν Μπάμπη ὅτι εἶχε ἄγχος. «Ἔξοχα»! Γυναῖκες δέν σταμάτησαν νά ἐκφράζουν τόν κρυφό ἕως τότε θαυμασμό τους γιά τόν δολοφόνο μιᾶς γυναίκας, τήν στιγμή πού ἡ Πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας πάσχιζε τό Σάββατο νά φορτώσει τό νέο ἀδίκημα τῆς γυναικοκτονίας σέ ἄνδρες συλλήβδην. Γυναῖκες ἄθελά τους, εἴμαστε βέβαιοι, συμμετέχουν ἀνοήτως στήν οἰκοδόμηση τοῦ ὑπερασπιστικοῦ προφίλ τῆς «γοητευτικῆς προσωπικότητος». Ὅσο εἶναι νωρίς πρέπει νά ξεκαθαρισθοῦν τά ἑξῆς: οἱ δολοφόνοι δέν εἶναι διασημότητες. Οἱ τηλεθεάσεις καί ἡ κλειδαρότρυπα δέν βρίσκονται πάνω ἀπό τό δημόσιο συμφέρον. Ἄν αὐτό τό «βιολί» δέν κοπεῖ νωρίς, ἡ ἀποτρόπαια δολοφονία τῶν Γλυκῶν Νερῶν θά γίνει σήριαλ, ἀνάγνωσμα, λαϊκό ἀκρόαμα. Καί ὁ δολοφόνος «στάρ». Μέ τόν ὁποῖο θά ἀσχολεῖται ἡ ἑλληνική κοινωνία ἀνά τακτικά διαστήματα. Θά δώσει συνεντεύξεις, θά γράψει βιβλίο, ποιός ξέρει ἄν θά ζητήσει νά ἐκπέμψει καί ραδιοφωνικό σταθμό μέσα ἀπό τόν Κορυδαλλό ὅπως ἀπῄτησε θρασύτατα προσφάτως κάποιος ἄλλος ἄλλου τύπου στάρ. Δέν ὀνομάζεται σωφρονιστική πολιτική αὐτό. Καί μάλιστα γιά κάποιον πού ἀπό τήν ἀρχή χωρίς ἴχνος μεταμελείας γιά ὅσα ἔπραξε δείχνει νά μήν ἔχει καί διάθεση νά σωφρονισθεῖ. Ἀλλά ἡ σωφρονιστική πολιτική δέν ἀφορᾶ μόνον ὅσους εἶναι «μέσα». Συνιστᾶ μήνυμα καί γιά ὅσους εἶναι «ἔξω». Ἐάν τό μήνυμα μιᾶς κοινωνίας εἶναι «σκοτῶστε τήν γυναίκα σας μπροστά στό παιδί σας καί ἐμεῖς θά σᾶς κάνουμε στάρ», τότε εἴμαστε τελειωμένοι… Πρέπει νά τό προλάβουμε!!! Πηγή

This entry was posted in ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΛΛΑΔΑ, ΕΛΛΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to Οἱ δολοφόνοι δέν εἶναι «στάρ»

  1. Ο/Η Dimitrios Anastassiadis λέει:

    Έξαίσία, μεγαλειώδης ή τοποθέτησίς σας … Κύριε Ποττάκη!,,,

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.