Τις θεωρίες Φαλμεράιερ ανέπτυξε ανήμερα της εθνεγερσίας του 1821 ο Θάνος Βερέμης

Αίσχος από τον καθηγητή που αμφισβητεί την ιστορική συνέχεια των Ελλήνων και προτάσσει τις θεωρίες του τουρκόφιλου Φαλμεράιερ.

Ο γνωστός υμνητής του Κυριάκου Μητσοτάκη, ιστορικός Θάνος Βερέμης, βρήκε ακόμη μια ευκαιρία να ασελγήσει στην ιστορία του Έθνους και μάλιστα ανήμερα της επετείου της Εθνεγερσίας.

Προωθώντας τις γνωστές αναθεωρητικές του απόψεις, τις οποίες είχε κάνει γνωστές στο πανελλήνιο από την εποχή που εμφανιζόταν στο ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ για το 1821, προσπάθησε να μας πείσει εκ νέου πως «στην Επανάσταση πολεμούσαμε περισσότερο με μουσουλμάνους Αρβανίτες και λιγότερο με Τούρκους»!

Σε συνέντευξή του στον Δημήτρη Δανίκα επανέφερε και την θεωρία του για το Κρυφό Σχολειό ότι είναι… παραμύθι, λέγοντας ότι αποδέχεται μόνο «το Κρυφό Σχολειό του Κοσμά Αιτωλού».

Στην ερώτηση «η Επανάσταση δεν προέκυψε από το πουθενά. Πράγμα που δείχνει ότι την έκανε ο ελληνικός λαός τότε, όποιος ήταν αυτός, οι Αρβανίτες, οι χριστιανοί, όλο αυτό το μείγμα», ο κύριος καθηγητής απάντησε:

«Να σας διακόψω για να πω κάτι πολύ ενδιαφέρον εδώ; Οι Γιουγκοσλάβοι, δηλαδή οι Κροάτες, οι Σλοβένοι, οι Σέρβοι και οι Μαυροβούνιοι, είναι μία ράτσα. Ολοι έρχονται στον Νότο από την Κεντρική Ευρώπη και λέγονται Νοτιοσλάβοι. Ε, αυτοί ποτέ δεν ταίριαξαν. Σκοτώνονταν πάντοτε μεταξύ τους. Μέχρι το 1990 που διαλύθηκε η Γιουγκοσλαβία. Ουδέποτε ταίριαξαν – και ήταν ένας λαός, ένα έθνος. Εμείς ήμασταν Αρβανίτες, Βλάχοι, Σλάβοι και ας πούμε και Έλληνες»!

«Ας πούμε και Έλληνες» για τον Βερέμη, που αμφισβητεί ανοιχτά την ιστορική συνέχεια των Ελλήνων και προτάσσει τις θεωρίες του τουρκόφιλου Φαλμεράιερ!

«Άρα είναι μύθος ότι πολεμούσαμε κυρίως εναντίον των Τούρκων» τον ρώτησε ο Δανίκας για να πάρει την απάντηση:

«Πολεμούσαμε εναντίον τον αλλόπιστων. Που ήταν κυρίως Αρβανίτες μουσουλμάνοι. Στην Πελοπόννησο ήταν οι Αιγύπτιοι μουσουλμάνοι, ο Ιμπραήμ. Που τον κάλεσε ο Σουλτάνος Μαχμούτ Β’ γιατί δεν είχε στρατό να στείλει στην Πελοπόννησο. Είχε όμως τον Μοχαμέτ Αλή, τον πατέρα του Ιμπραήμ, που ήταν στην Αίγυπτο δικός του άνθρωπος και του λέει “τράβα πάρε την Πελοπόννησο δικιά σου”. Και ήρθε και την πήρε. Αν δεν γινόταν η Ναυμαχία στο Ναυαρίνο, η Πελοπόννησος θα είχε εξαφανιστεί».

Συνεχίζοντας τον αναθεωρητισμό του για την Επανάσταση του 1821 ανέφερε: «Υπάρχουν πολλοί μικρότεροι μύθοι, όπως το Κρυφό Σχολειό. Αυτό είναι παραμύθι, δεν υπήρξε. Πρώτον, γιατί δεν ενδιαφέρονταν οι Οθωμανοί καθόλου για το αν οι Ελληνες διάβαζαν ή ήταν αμόρφωτοι. Δεν επέτρεπαν έτσι κι αλλιώς την τουρκική γλώσσα στους απίστους. Αρα, τι θα μιλούσαν; Τη δική τους γλώσσα. Δεν υπήρξε Κρυφό Σχολειό ποτέ. Ισως ένα μικρό διάστημα, αλλά για θρησκευτικούς λόγους πλέον, και όχι πολιτικούς, όπως ήταν του Κοσμά του Αιτωλού. Ο Κοσμάς ο Αιτωλός είχε ένα Κρυφό Σχολειό στην Ηπειρο γιατί τότε κάνανε έναν διωγμό στους χριστιανούς κι αυτός είπε: “Θα σας μάθω ελληνικά, που είναι η γλώσσα της Εκκλησίας”».

Μάλιστα έφτασε μέχρι του σημείου να αναφέρει για την έννοια «πατρίδα»:

«Η έννοια της πατρίδας ήταν πάρα πολύ περιορισμένη. Πατρίδα θεωρούσε ο καθένας το χωριό του. Και μετά, άντε την ευρύτερη περιοχή. Οταν οι Ρουμελιώτες κατέβηκαν στην Πελοπόννησο ξέρετε τι τους εξέπληξε; Οτι οι Πελοποννήσιοι μιλούσαν ελληνικά. Νόμιζαν ότι θα μιλούσαν άλλη γλώσσα, ήταν ξένοι γι’ αυτούς. Αλλο πράγμα. Δεν ήξεραν ούτε ότι ήταν κι αυτοί χριστιανοί ορθόδοξοι. Οικογένεια, χωριό, περιφέρεια ευρύτερη. Ελλάδα τρέχα γύρευε. Αργότερα αυτό. Την Ελλάδα τη φέραν απέξω. Την έφερε ο Κοραής, την έφερε ο Ρήγας Φεραίος, την έφεραν οι διανοούμενοι και η Φιλική Εταιρεία. Οι μέσα δεν είχαν ιδέα»!

Αναφερόμενος στον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη είπε για την… ερωτική του συνεύρεση με την Μπουμπουλίνα:

«Βέβαια, η Εκκλησία δεν ήθελε τους κλέφτες. Εκλεβαν τους πλούσιους, τους προεστούς – και τους Τούρκους αν τους πετύχαιναν. Κάποια στιγμή συμφώνησαν όλοι οι έχοντες και κατέχοντες να διαλύσουν την κλεφτουριά. Και γλίτωσαν λίγοι από την οικογένεια Κολοκοτρώνη, ο ίδιος πήγε απέναντι, στην Κεφαλονιά, και υπηρέτησε στον αγγλικό στρατό. Και ξέρετε με ποια τα είχε; Και υπάρχει και σκηνή που περιγράφει τη σεξουαλική συνεύρεση με την Μπουμπουλίνα. Πολύ πλούσια, παρέλαβε τα πλοία των πρώην συζύγων της. Η κόρη της Μπουμπουλίνας παντρεύτηκε τον γιο του Κολοκοτρώνη, τον Πάνο, που σκοτώθηκε στον εμφύλιο».

«Άρα ο Κολοκοτρώνης είχε σχέση με την Μπουμπουλίνα» ρωτήθηκε για να απαντήσει:

«Οχι, ήταν η συμπεθέρα. Αλλά η σχέση τους είναι γνωστή. Ο ίδιος ήταν παντρεμένος».

Μύθος για τον Θάνο Βερέμη και η ύπαρξη κλεφτών και αρματολών στην Πελοπόννησο. Έβγαλε και μασόνους τη Φιλική Εταιρεία λέγοντας:

«Κάποιοι απ’ αυτούς, δεν ξέρω αν ήταν όλοι, ήταν μασόνοι. Ο μασονισμός εκείνη την εποχή ήταν μια διεθνής οργάνωση. Προοδευτικότατη. Και το ενδιαφέρον είναι ότι για να απευθυνθούν στον μέσο Ελληνα, στους φουκαράδες της υπαίθρου ας πούμε, έβαλαν όλους αυτούς τους σταυρούς στα σύμβολα της Φιλικής, που δεν τους είχαν οι μασόνοι. Οι μασόνοι δεν έβαζαν σταυρούς, δεν έβαζαν εκκλησίες μέσα. Οι δικοί μας, από εξυπνάδα, βάλανε και κάτι σταυρούς για να τους βλέπουν οι άλλοι και να λένε “α, είναι χριστιανοί ορθόδοξοι”. Αυτό ήταν εφεύρεση των ημετέρων μασόνων». Πηγή

This entry was posted in 1821, ΕΛΛΑΔΑ, ΕΛΛΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ and tagged , , , , . Bookmark the permalink.