Ποιος θα ασχοληθεί με την ποινικώς κολάσιμη στάση του Αχμέτ Μετέ;

ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ – ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ
Κυκλοφορεί ελεύθερα ως αυτοδιόριστος ιδιώτης μουφτής, αντιποιούμενος αρχή και μοιράζει κατά το δοκούν προϊόντα ελληνικού εράνου σε Πακιστάν, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμνία, Σκόπια και Τουρκία.

Διαπιστώσεις κι ερωτηματικά του δημοσιογράφου Νίκου Αρβανίτη, διευθυντή του Ekonomeast  Μedia Group στο Βελιγράδι όπως αποτυπώνονται μέσα από το καθημερινό σχόλιο που κάνει στην εκπομπή σε «πρωϊνό χρόνο» του Σταύρου Φανφάνη, μεταφέρουμε συμπυκνωμένα -για να καταγραφούν και να προκαλέσουν ίσως την ενεργοποίηση των αρμοδίων- αποδεικνύοντας ότι αυτό το κράτος δεν είναι ξέφραγο αμπέλι.

H αναφορά του φωτίζει την στάση του ψευτομουφτή Ξάνθης και μια είδηση που εντόπισε στα τουρκικά ΜΜΕ. Βέβαια ο ζωντανός καυστικός και ρέων λόγος δεν είναι δυνατόν να αποτυπωθεί σε μια κόλλα χαρτιού, το σίγουρο είναι ότι διατηρεί φανατικούς ακροατές που περιμένουν το σχόλιό του, που αποδέχονται την σκληρή κριτική στα «καμάρια του τόπου» όπως συνηθίζει να λέει,  που αναγνωρίζουν την γνώση και την κριτική ματιά του ως προϊόν των σύνθετων σπουδών του σε νομική και διεθνείς σχέσεις, στην αντίληψη και την δημοσιογραφική οξυδερκή του προσέγγιση, ζώντας στα  μπαρουτοακαπνισμένα Βαλκάνια σε εποχές εντάσεων ή υπόκωφης ηρεμίας. Είναι πολύτιμη η παρουσία του Νίκου Αρβανίτη στα ερτζιανά ως σχολιαστή, αφού με τις γνώσεις και την οπτική του διευρύνει και την δική μας ματιά στα πράγματα, φωτίζοντας τον αθέατο κόσμο μας με όσα συμβαίνουν τις πιο πολλές φορές ερήμην μας.

«…Στην καθημερινή επισκόπηση του ξένου Τύπου είδα κάτι που δεν μου άρεσε και το ξαναέψαξα λίγο στον τουρκικό Τύπο για να βρω ότι ο αυτοδιόριστος ιδιώτης μουφτής της Ξάνθης Αχμέτ Μετέ, ο οποίος σε μια ευνομούμενη χώρα θα έπρεπε να διώκεται για το ποινικό αδίκημα της αντιποίησης άσκησης θρησκευτικής αρχής και όχι μόνο, ανακοίνωσε ότι σταδιακώς στα 231 κουρμπάνια που έγιναν στην περιοχή του, εννοεί για τη Ξάνθη, συγκεντρώθηκαν χρήματα από τους εράνους που όδευσαν στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα από τα 97 κουρμπάνια τα χρήματα κατευθύνθηκαν στο Πακιστάν. Οι 74 κουρμπανοεράνοι κατέληξαν σε Βουλγαρία, Αλβανία, Ρουμανία και «Μακεδονία», δηλαδή στα Σκόπια. Τα 42 πήγαν σε ιδρύματα βακουφίων στην Τουρκία και μόλις 18 πήγαν στην Ξάνθη σε ανθρώπους ή οργανισμούς, δεν προσδιορίζεται, στην περιοχή του νομού Ξάνθης.

Αυτό πρακτικά και θεωρητικά είναι οικονομία του τρόμου. Είναι οικονομία στρατευμένη σε ένα πράγμα και μόνο. Οπότε όταν σε περιόδους κρίσης εσύ, στην χώρα σου ως Έλληνας πολίτης, από την μια χειραγωγείσαι για να ψηφίσεις και από την άλλη τα χρήματα σου τα στέλνεις κάπου που κατά πάσα πιθανότητα δεν έχει να κάνει με αναξιοπαθούντες, αλλά με κάτι άλλο…

Μάλιστα ο αυτοδιορισθές – ιδιώτης μουφτής κ. Μετέ δεν έστειλε ούτε ένα ευρώ στην Σερβία, στην περιοχή του Κρέγεβο, που επλήγη από σεισμό, μια δοκιμαζόμενη περιοχή, όπου επλήγησαν όχι μόνο χριστιανοί Σέρβοι, αλλά και μουσουλμάνοι Σέρβοι, ίσως γιατί οι μουσουλμάνοι στην Σερβία δεν είναι αυτού του επιπέδου των μουσουλμάνων που ο κ. Μετέ θέλει να χειραγωγεί.

Ποιος είναι ο κ. Μετέ ο οποίος συν τοις άλλοις είναι συνομήλικος μου κατά πάσα πιθανότητα, έχει γεννηθεί γύρω στο ’65, εγώ είμαι του ’70, άρα είμαστε στην ίδια γενιά. Εγώ έφυγα από την χώρα μου για να γίνω μετανάστης, αυτός έφυγε από την χώρα του, που είναι η Ελλάδα, πήγε στην Τουρκία και σπούδασε και στην Σαουδική Αραβία, γύρισε εδώ και με την ανοχή των πάντων διαχειρίζεται ψυχές, συνειδήσεις, περιουσίες και χρήματα.

Εγώ ήμουν οικονομικός μετανάστης στο εξωτερικό και υπάλληλος ξένων και όχι μόνο και αυτός είναι εδώ και κάνει ότι κάνει. Ας τον κρίνει και η πλειονότητα και η μειονότητα και ας μας εξηγήσει κάποιος με ποια λογική διαχειρίζεται αυτά τα ποσά, πως τα στέλνει, πως γίνονται αυτά τα εμβάσματα, που πάνε τα χρήματα, σε ποιους πάνε και ειδικά σε περιόδους κρίσης που «λεφτά υπάρχουν» και λεφτά δεν βλέπουμε και που έχουμε ανάγκη αν θέλεις από δημιουργικές δυνάμεις στον τόπο. Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ποιοι είναι αυτοί που διαχειρίζονται τις μοίρες μας προβαίνοντας σε ποινικώς κολάσιμες πράξεις»…

Η οικονομία του τρόμου και το ισλάμ

Ξέρουμε ότι με τα Βαλκάνια άνοιξε ένας νέος δρόμος οικονομίας και εγκλήματος στην περιοχή, ο οποίος δεν κλείνει εύκολα. Τον οποίο συντηρούν οι γείτονες μας, οι οποίοι συντηρούν και αυτά τα δίκτυα των λαθρομεταναστών

«…Διάβασα μια είδηση ότι λεωφορείο ξεφόρτωσε τόσους μετανάστες ή ότι πιάσανε στους Κήπους λαθραία αρώματα ή ότι τόσοι από την Τουρκία μπήκαν εδώ με παράνομα προϊόντα και λοιπά και βλέπω ότι έχει αναπτυχθεί τα τελευταία 15-20 χρόνια μια νέα οικονομία που υπηρετεί το Ισλάμ, τώρα είναι και γνωστό ως Islamic Banking, ισλαμικό Τραπεζικό σύστημα, όμως πιο πριν εμείς την ξέραμε ως οικονομία του Ισλάμ.

Ολόκληρες επιχειρήσεις, περίπου 22 τομείς από την εκπαίδευση – μέχρι την καλλιτεχνική δραστηριότητα και από την βαριά βιομηχανία μέχρι το εμπόριο, λειτουργούν για να υπηρετούν μόνο ένα, το δόγμα και την κουλτούρα του ισλάμ. Βέβαια η κάθε έκφραση του ισλάμ έχει μια δική του λογική οικονομίας, αλλά αυτό έχει να κάνει και με το Κουβέϊτ, την Σαουδική Αραβία, την Τουρκία και με πολλά. Οπότε αντιλαμβάνεστε ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι εντάσσονται σε αυτό τον μηχανισμό. Όταν αυτός ο κύριος, ο συγκεκριμένος κοντοκουρεμένος, μπορεί να πάει σε ένα τζαμί και αφού περάσει εξετάσεις που πρέπει, πάρει διαβατήριο πλαστό ή του παρασχεθούν όλα τα απαραίτητα χαρτιά σε μια χώρα υποδοχής όπου αυτός θα πάει και θα εγκατασταθεί εκεί, αυτός θα λειτουργεί μονίμως υπέρ της κουλτούρας του, αυτοί οι άνθρωποι είναι πυρήνες.

Αυτή είναι η οικονομία της τρομοκρατίας, αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα είναι ακόμη ταμπού, δεν έχουν εκπαιδευτεί και οι άνθρωποι για να τα παρακολουθήσουν αλλά ούτε και οι δημοσιογράφοι για να τα ανακαλύψουν αν και ο ΧΡΟΝΟΣ το κάνει ακολουθώντας το δημοσιογραφικό ένστικτο γι’ αυτό και εγώ διαφωνώ με τις απόψεις τύπου Μαρκεζίνη που βγαίνουν και λένε ότι θα γίνει πόλεμος στην Θράκη ας πούμε, ή αυτό που λέει ο Χαρδαβέλας και όλοι οι επιδοτούμενοι πατριώτες περιγράφοντας σενάρια. Καλά θα κάνουν όλοι αυτοί οι καρεκλοκένταυροι και ο συρφετός που διαχειρίστηκε την ασφάλεια της χώρας τα τελευταία 10 χρόνια, να σκύψουν πάνω στο ζήτημα και να μην μας κατηγορούν εμάς, να κατηγορήσουν πρώτα τον εαυτό τους ή να σκεφτούν τον εαυτό τους. Αυτό είναι το ένα πακέτο.

Το δεύτερο πακέτο είναι ότι αν αρχίσουν οι διαδηλώσεις στην Αθήνα, είτε με αφορμή το ατυχές συμβάν του θανάτου ενός 15χρονου, είτε οτιδήποτε άλλο, αυτό από μόνο του είναι μια δεύτερη αιτία για μια μορφή εμφύλιας σύρραξης ή συγκρούσεων ή αναταραχών ή οτιδήποτε άλλο.

Δεν χρειάζεται η Τουρκία να κατεβάσει τα άρματα, τα στρατεύματα και να μπει μέσα και να μας κάνει προγεφυρώματα. Αυτά γινόταν σε άλλες εποχές. Τώρα η Τουρκία έχει από την μια τον ανταρτοπόλεμο, από την άλλη έχει διπλωματικό πόλεμο. Χθες για παράδειγμα είχαμε 35 παραβιάσεις από 20 τουρκικά αεροσκάφη.  Έχουμε τα διάφορα καραβάκια να πηγαινοέρχονται, έχουμε το τουρκικό προξενείο που κάνει την δουλειά του όπως την κάνει στην Θράκη με τους εγχώριους πράκτορες του και αυτούς που τους ανέχονται τους μετανάστες, όχι τους νόμιμους και μιλάμε για το μοντέλο της οικονομικής τρομοκρατίας, το οποίο αυτή την στιγμή υποστηρίζεται και από ένα δίκτυο τραπεζών. Είτε αυτό είναι μια που έχετε εδώ στην περιοχή και ανήκει αλλού, είτε είναι τα διάφορα Financial Services όπως είναι οι ταχυμεταφορές χρημάτων, είτε είναι επιχειρήσεις που ανοίγουν και στην ουσία στηρίζονται από τους ομοεθνείς τους και πολλά άλλα. Τα πράγματα είναι πολύ συγκεκριμένα, δεν είναι τυχαίο ότι από την περιοχή μας περνάνε ενδεχομένως μερικοί τόνοι ηρωίνης και κοκαΐνης.

Πάντως γενικώς να ξέρουμε ότι με τα Βαλκάνια άνοιξε ένας νέος δρόμος οικονομίας και εγκλήματος στην περιοχή, ο οποίος δεν κλείνει εύκολα. Τον οποίο συντηρούν οι γείτονες μας, οι οποίοι συντηρούν και αυτά τα δίκτυα των λαθρομεταναστών και άλλα πολλά άλλα. Οπότε ο μετανάστης που μπαίνει από την Τουρκία, φτάνει εδώ, τον στέλνουμε κάτω στην Αθήνα, όπου εκεί το έχεις χάσει το παιχνίδι, η μόνη λύση είναι να κατεβάσεις ειδικές δυνάμεις, σε μια δεδομένη στιγμή, να κάνεις τεράστιες «σκούπες», να τους μαζεύεις όλους, να κάνεις περίπου το μοντέλο Σαρκοζί, και να έχεις φροντίσει να μην έχεις πυρήνες που θα ξεσηκωθούν». [Χρόνος]

Διαβάστε επίσης

Τίμησαν τον Κεμάλ Ατατούρκ οι Έλληνες μουσουλμάνοι βουλευτές και οι υποψήφιοι δήμαρχοι της Ροδόπης

Σιμπέλ Μουσταφάογλου: Η Ελλάδα δεν μπορεί, θα φέρουμε βοήθεια από την Τουρκία

Ένα εφιαλτικό σενάριο, για Μακεδονία, Θράκη, Ήπειρο

Περί Μουσταφά Σαρνίτς και “Κοσσοβοποίησης Θράκης”

Κόλπα Τούρκων για πλημμυρίδα μεταναστών στην Ελλάδα

Οι κοινωνίες της Ελληνικής Θράκης

ΕΛΛΑΣ

This entry was posted in ΕΛΛΑΔΑ, ΕΛΛΑΣ, ΘΡΑΚΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

0 Responses to Ποιος θα ασχοληθεί με την ποινικώς κολάσιμη στάση του Αχμέτ Μετέ;

  1. Ο/Η MEXMET IMAM λέει:

    ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ’ ΗΜΩΝ, ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΘ’ ΗΜΩΝ

    Κάθε φορά που δυσκολεύεται κανείς ή δε βρίσκει λύση στο θέμα που τον απασχολεί, καταφεύγει εκεί που νομίζει ότι είναι φίλος, αρωγός του και τον εμπνέει. Όμως, αυτό δε σημαίνει ότι σ’αυτόν που απευθύνεται δεν είναι θύμα και ότι δεν θα δεχτεί ή δε γίνεται πείραμα σε ορισμένες περιπτώσεις και πολλές φορές ακόμα για να ηρεμήσει και να πάψει αυτό που τον απασχολεί δε θα δεχτεί τα ηρεμιστικά που θα του παράσχουν. Το θέμα του Μουφτή Αχμέτ Μέτε είναι κάτι τέτοιο. Αν και δεν ήθελα να ασχοληθώ ποτέ μου, αλλά επειδή θίγει θέματα, ζητήματα, προβλήματα που αφορούν άμεσα ή έμμεσα εμένα και το μέλλον των παιδιών μου δεν μπορώ να είμαι αμέτοχος.

    Είναι γνωστό ότι έχω δηλώσει συμπαραστάτης του, οταν εκλέχτηκε και ξεκίνησε σ’αυτήν την ιερή αποστολή. Επίσης ο άνθρωπος αυτά που ζητάει απορρέουν από συνθήκες, πρωτόκολλα και συμφωνίες μεταξύ των δυο χωρών και διεθνώς ανθρώπινα δικαιώματα που δεν ισχύουν στην πραγματικότητα. Αλλά μόνο για τα συμφέροντα των μεγάλων που νομίζουν ότι θα επιβάλουν την εκμεταλλευτική και κατασταλτική πολιτική τους. Κάτι τέτοιο τελευταία συμβαίνει και με το κ. Μουφτή της Ξάνθης. Όμως, δεν είναι έτσι τα πράγματα, εκτός εάν υπάρχει κάτι άλλο από πίσω που για την ώρα είναι αδιαφανές. Τον τελευταίο καιρό βλέπω τον Αχμέτ Μέτε να βρίσκεται σε απραξία και τον έχει περικυκλώσει ο φόβος. Βρίσκεται σε μια θέση «μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα» που λέμε. Όμως, την μέθοδο που ακολουθεί είμαι μια μέθοδος ξεπερασμένη που δοκιμάστηκε στο παρελθόν στη Θράκη και από τον Ελληνισμό της Πόλις και είναι παθητική για τις δύο μειονότητες.

    Ο Σεβασμιώτατος κ. Αχμέτ Μέτε έχει προβλήματα. Τα προβλήματά του ξεκίνησαν πρώτα από την Τουρκία. Μπορεί να φαίνεται ότι όλα τακτοποιήθηκαν για την ώρα, αλλά είναι στο ψυγείο. Την αμφισβήτησή του δεν ξεκίνησαν πρώτα οι Έλληνες Χριστιανοι, αλλά οι Μουσουλμάνοι της Ελλάδας και η Τουρκική Ελίτ που επισκέφτεται ( ….. κατά την επίσκεψει του κου Ερδογάν στην Θράκη, βλέπετε στην Ζαγάλισα, τοπική εφημερίδα των Πομάκων, ο κ. Μέτε είναι σαν να κρατάει πετσέτες στον Προθυπουργό της Τουρκίας, οταν ….) τελευταία την Ελλάδα. Αφού κατάφερε η Τουρκία να τον μηδενίσει, μπροστά στα μάτια των Μουσουλμάνων στην Θράκη και έβαλε τους Έλληνες να ψάξουν το ιστορικό παρελθόν των Μουφτήδων στις Ισλαμικές Χώρες και είδαν ότι δεν απορρέει από την Συνθήκη της Λοζάνης, αλλά είναι μία συμφωνία μεταξύ ισχυρού και αδύναμου που υπογράφτηκε και στο θέμα εκκλογής των Μουφτήδων ήταν λογικό να μπουν τα πράγματα στη θέση τους. Αυτό το θέμα «Εκλογής Μουφτήδων» ήδη το έχει δηλώσει ο ίδιος ότι προέρχεται και εισάγεται από την ιστορία και μία συμφωνία ήταν μεταξύ των δύο χωρών. Αλλά, αφού του δόθηκε η καρέκλα, τουλάχιστων ας κάτσει στα αυγά του και μή δημιουργεί πρόβλημα στους ομοθρησκούς του.

    Το θέμα, όμως, και ιστορικά φάσκει και αντιφάσκει και επειδή έτυχε στην πορεία της ζωής μου να ασχοληθώ με τους πολιτισμούς της Ελλάδας και της Τουρκίας δεν είναι αυτοί που πορεύονται από ορισμένους κύκλους και τα Μ.Μ.Ε. Ο Μουφτής στην πράξη πρέπει να αποκτήσει τον έλεγχο, όπως ο Μητροπολίτης. Όμως, ώσπου δεν έχει θέση-διεύθυνση και είναι η Μουφτεία διαιρεμένει στα δύο στην Ξάνθη και Κομοτηνή, απέναντι μας έχει χάσει την κάθε ύπαρξη του. Εδώ και τρεις δεκαετίες περίπου στο Ν. Ξανθης και στην Ροδόπη έχουν διασπάσει τους Μουσουλμάνους στα δύο. Όποιον Μουφτή ακούσεις, τα ίδια πραγματα λένε, τα ίδια πράγματα κάνουν και ο ένας σε πλασάρει στόν άλλον. Μεχρι εδώ και μή παρέχει κύριοι. Φτάνει πιά! Δεν έχει σημασία εάν είναι δικος μας ή δικός τους; Το μόνο που έχει σημασία οτι είναι απάτη της Μουσουλμανικής Κοινότητας στην Θράκη μας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι «Άλλοι» Ελληνες πολίτες να μην ενταχθούν για αιώνες στο Ελληνικό γιγνεσθαι. Παρόλο που οι Μουσουλμάνοι δεν εντάσσονται υπο την αιγίδα του, δεν είναι νομιμος και τυπικός, όμως δε παύει εν πράξει η λειτουργεία του. Ας σημειωθεί το ιστορικό της Μουφτείας ανέκαθεν δείχνει εσωτερικά ότι υπήρχαν διαφορές και όχι μόνο.

    Σήμερα, όμως, η κατάσταση έχει αλλάξει στην Θράκη μας και όχι για εμάς που ζούμε στην υπόλοιποι Ελληνική επικράτεια. Αυτό που στηρίζεται στη θρησκευτική ελευθερία στην Ελλάδα δεν στέκεται και το ξέρει. Κάτι τέτοιο που ζητάει απλώς σπρώχνει τους θερμόαιμους, τους πατριδοκάπηλους και τους φασίστες να κάνουν κάθαρση και στριμώχνουν τους Μουσουλμάνους συμπολίτες του. Ο Αχμέτ Μέτε δημιουργεί ρήγματα και εξυπηρετεί το σύστημα των σταυροφοριών σ’αυτό το τόπο μας. Γι’ αυτό και οι Η.Π.Α. στηρίζει την άποψή του. Γιατί ανέκαθεν οι σταυροφόροι της δύσης θέλουν να είναι ασθενής τα Βαλκάνια και κυρίως η Χώρα μας. Σε μια ασθενή Ελλάδα μπορούν να παίζουν και εδώ γίνεται όργανό τους. Μη μου πει ότι δεν γνωρίζει ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει διαχωρισμός της Πολιτείας από τη Θρησκεία; Διότι, αυτό ισχύει εδώ και αιώνες σ’ αυτό τον τόπο. Δεν πρόκειται τίποτα να αλλάξει και να αντικαταστήσει με αυτήν την συμπεριφορά του και αυτό σημαίνει η πολιτική του δεν οδηγεί πουθενά. Απλώς δεν συμβάλλει και στην οικοδόμηση της γειτονιάς των δυο λαών. Σ’ αυτό το παραδέχομαι γιατί ανέκαθεν η πολιτική των Μουφτήδων ήταν αυτή και έμμεσα-άμεσα επηρεαζόταν και στην εξωτερική πολιτική μας. Έτσι, ανέκαθεν υπήρχε και θα υπάρχει το πρόβλημά μας. Γιατί ίσως αυτό θέλουμε και μας συμφέρει για τις μεγάλες ιδέες μας ή δεν αντιλαμβανόμαστε ότι αυτή η πολιτική έχει χρεοκοπήσει και ήδη αυτό το πληρώνουμε ως Μειονότητα.

    Όμως, εδώ τίθεται τον τελευταίο καιρό και ένα άλλο πρόβλημα του κ. Αχμέτ Μέτε και του κου Σερήφ. Φυσικά, αυτό το πρόβλημα ξεκίνησε μετά την αμφισβήτησή τους από ορισμένα τζαμιά στην Ξάνθη και Ροδόπης και έχει επεκταθεί σε όλες την Ελληνική Επικράτεια. Το κύρος της Μουφτείας, όπως εισήλθε από την Ιστορία, έτσι φεύγει και πάει περίπατο μ’ αυτούς τους Μουφτήδες μας. Ένας ιερέας στη θέση που βρίσκεται, όπως είναι ο Μουφτής όταν αναζητάει τη θέση του να πιστοποιηθεί από κοσμική εξουσία που αυτή η εξουσία είναι αντίθετη στο σύνολο ενός «πιστεύω», κάτι καλά δεν πάει σ’ αυτήν την υπόθεση. Γιατί το στήριγμά του δεν προέρχεται από οπαδούς του θρόνου ή του «πιστεύω», αλλά είναι από ανθρώπους που έχουν διαπράξει και διαπράττουν σωρεία εγκλημάτων ανά πλανήτη γης. Μόνο που σκέφτομαι ότι ένας θρησκευτικός ηγέτης ψάχνει τέτοια στήριξη από εγκληματίες αθώων λαών ή στηρίζεται ανατριχιάζω…
    Φιλικά,
    Μεχμέτ Ιμάμ
    Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδεσμου Μουσουλμάνων στην Ελλάδα «Η Φιλότητα»
    m.imam61@yahoo.gr