Τίποτα λιγότερο από το απόλυτο, αυτό είναι έρωτας!

Γράφει η Στέλλα Γρηγοροπούλου

Όπως τότε που σε είδα για πρώτη φορά.
Έτσι θέλω να ξυπνήσω.
Τα χείλη σου να ακουμπούν τα δικά μου.
Το κορμί σου να ιδρώνει από πόθο για ένα μου άγγιγμα και μόνο.
Η ανάσα σου να βγαίνει μόνο από ηδονή.

Τα χέρια σου να κινούνται μόνο για να με αγγίξουν.
Το μυαλό σου να δουλεύει μόνο για να σκεφτεί την επόμενη κίνηση που θα κάνει, για να με φέρει κοντά σου.
Τα μάτια σου να βλέπουν μόνο όταν έρχομαι σε εσένα.
Οι αισθήσεις όλες παραδομένες πάνω, μου, μέσα μου, μόνο για εμένα

Εγωιστικό;
Αν είναι ο έρωτας εγωιστικός, τότε ναι.
Από εγωισμό και μόνο, μόνο για εμένα.
Έτσι απλά και απόλυτα.
Τίποτα λιγότερο από το απόλυτο.
Αυτός είναι ο έρωτας αγάπη μου. Πηγή

This entry was posted in ΕΛΛΑΔΑ, ΕΛΛΑΣ, ΣΧΕΣΕΙΣ and tagged , , , , . Bookmark the permalink.